Overvejer stærkt at gå til medierne omkring den svigt vi har oplevet fra Randers kommune i nu 18 år.. Jeg har papirer på at jeg gang på gang har været på kommunen, eller talt med mine klasselærer ( dengang ) - de ting der var derhjemme..
Min moster arbejde på en døgnins. for krævende børn - og hun fortæller at alt det vi har været igennem ville være nok til at vi ku være blevet fjernet hjemmefra for mange mange år siden - men INTET er sket, og nu oplever min søster samme omsorgssvigt...!! 
Jeg frygter bare at jeg hænger hele min familie ud, altså mormor osv - de har jo intet med det at gøre, selv min moster og mormor har anmeldt min mor men min mor også har sat ved en socialrådgiver - men INTET er sket..
Jeg har 3 store kæmpe mapper FYLDT op med papire fra min barndom - hvor jeg har været ved kommunen, eller at andre har anmeldt "skaderne" derhjemme..!!
Hvad syntes I er det rigtige at gøre? - Jeg magter snart ikke mere - og jeg er den ENESTE der gør noget så de kan få den hjælp de har behov for..
Pt. har min mor og min søster som bor hos hende ingen vand haft i
5-6 uger ...
De har ingen penge de sidste 2 uger om måneder - og uden penge kan der ikke købes mad.. Min mindste lillesøster ligner og lugter så det ku være løgn.. - selv skolerne hun har gået på at indberettet disse ting men lige lidt sker der
Anmeld