Overvejer stærkt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2011

quar20

MoriSverige skriver:

Jeg har læst med i dine tråde, men aldrig skrevet, da jeg simpelthen ikkehar vidst hvad jeg skulle skrive.

Men var jeg dig ville jeg også gå til medierne.

Det kan ikke være rigtig at kommunen ikke vil gøre noget. Med de ting du har skrevet kan jeg egentligt heller ikke se hvorfor I ikke er blevet fjernet for flere år siden. Flere børn bliver i dag fjernet for mindre ting.

til dig. Håber din familien snart kan få den hjælp de har brug for.

tak skal du have...!! Det er præcis hvad jeg også mener - altså da jeg boede hjemme burde vi være blevet fjernet.. heldigvis tog min far mig til sig da jeg var 13 - men ville ha ønsket at han ku ha taget os alle 4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

mortilflere

quar20 skriver:

Det har jeg MANGE gange overvejet... også tror jeg også han ville ELSKER at gå imod kommunen IGEN :_D

Netop og han er god til at passe på familien (han har været inde i vores sag og bragt den højt op , men borgmesteren havde ikke opdaget det var os )

Anmeld

31. maj 2011

Silas&Mille

quar20 skriver:

tak skal du have...!! Det er præcis hvad jeg også mener - altså da jeg boede hjemme burde vi være blevet fjernet.. heldigvis tog min far mig til sig da jeg var 13 - men ville ha ønsket at han ku ha taget os alle 4

Jeg synes i hvert fald at du skal tage en snak med din mormor og moster (og andre familiemedlemmer) om at du har tænkt på at gå til medierne. Så de er forberedt på det og eventuelt kan støtte dig hele vejen. Jeg ville absolut ikke tro at du hænger din familie ud, men ville tænkte: hvordan kan Randers Kommune lade være med at gøre noget?

Anmeld

31. maj 2011

quar20

mortilflere skriver:

Netop og han er god til at passe på familien (han har været inde i vores sag og bragt den højt op , men borgmesteren havde ikke opdaget det var os )

Anmeld

31. maj 2011

quar20

MoriSverige skriver:

Jeg synes i hvert fald at du skal tage en snak med din mormor og moster (og andre familiemedlemmer) om at du har tænkt på at gå til medierne. Så de er forberedt på det og eventuelt kan støtte dig hele vejen. Jeg ville absolut ikke tro at du hænger din familie ud, men ville tænkte: hvordan kan Randers Kommune lade være med at gøre noget?

Anmeld

31. maj 2011

FruHolm <3

quar20 skriver:

Jo det har vi flere gange overvejet med den mindste - men vi har haft begge af de store boende på skift, og vores forhold holder ikke til det, og det gør mine drenge hellere ikke

Desuden kræver de så mange ressurcer samt pædagogisk støtte at det ville være fuldstændig uforsvarligt at have en af dem boende hos os - da vi har så mange følelser i klemme at vi IKKE ville kunne give det de har brug for - desværre -(

Puha, sikke en hård omgang kunne din moster så ikk gøre det ?

eller har i ikke et opholdssted for unge i byen som de kunne snakke med, ved de er gode til at hjælpe med man kan komme væk hjemmefra, eller familierådgivningen? de skal jo hjælpe

Anmeld

31. maj 2011

Stjernestoev

quar20 skriver:

Du ved hvad jeg mener :-)

Anmeld

31. maj 2011

quar20

MinBabyOscar <3 skriver:

Puha, sikke en hård omgang kunne din moster så ikk gøre det ?

eller har i ikke et opholdssted for unge i byen som de kunne snakke med, ved de er gode til at hjælpe med man kan komme væk hjemmefra, eller familierådgivningen? de skal jo hjælpe

Nej for det er det der er problemet - vi har så mange følelser i klemme at vi ikke kan yde hende den rigtige hjælp.. desværre

Anmeld

31. maj 2011

quar20

Stjernestøv skriver:

Du ved hvad jeg mener :-)

ja kan du tro

Anmeld

31. maj 2011

FruHolm <3

quar20 skriver:

Nej for det er det der er problemet - vi har så mange følelser i klemme at vi ikke kan yde hende den rigtige hjælp.. desværre

håber snart i kan få noget ordentlig hjælp til det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.