Overvejer stærkt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2011

Carina:-)

Jeg ville ikke tøve med at gå til medierne.Især fordi der er børn indblandet.

Jeg håber du finder styrken til at gøre noget det af hensyn til din søster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

1977

Profilbillede for 1977
quar20 skriver:

Overvejer stærkt at gå til medierne omkring den svigt vi har oplevet fra Randers kommune i nu 18 år.. Jeg har papirer på at jeg gang på gang har været på kommunen, eller talt med mine klasselærer ( dengang ) - de ting der var derhjemme..

Min moster arbejde på en døgnins. for krævende børn - og hun fortæller at alt det vi har været igennem ville være nok til at vi ku være blevet fjernet hjemmefra for mange mange år siden - men INTET er sket, og nu oplever min søster samme omsorgssvigt...!!

Jeg frygter bare at jeg hænger hele min familie ud, altså mormor osv - de har jo intet med det at gøre, selv min moster og mormor har anmeldt min mor men min mor også har sat ved en socialrådgiver - men INTET er sket..

Jeg har 3 store kæmpe mapper FYLDT op med papire fra min barndom - hvor jeg har været ved kommunen, eller at andre har anmeldt "skaderne" derhjemme..!!

Hvad syntes I er det rigtige at gøre? - Jeg magter snart ikke mere - og jeg er den ENESTE der gør noget så de kan få den hjælp de har behov for..

Pt. har min mor og min søster som bor hos hende ingen vand haft i 5-6 uger ...  De har ingen penge de sidste 2 uger om måneder - og uden penge kan der ikke købes mad.. Min mindste lillesøster ligner og lugter så det ku være løgn.. - selv skolerne hun har gået på at indberettet disse ting men lige lidt sker der

Nu har jeg fulgt lidt med på sidelinien når du har fortalt om din famile - og hvorfor får du ikke din søster til at fjerne sig selv? Hvis hun går til sin sagsbehandler og fortæller, at hun ikke har det godt og at hun vil væk hjemmefra, så hjælper de hende.

Anmeld

31. maj 2011

FruHolm <3

quar20 skriver:

Overvejer stærkt at gå til medierne omkring den svigt vi har oplevet fra Randers kommune i nu 18 år.. Jeg har papirer på at jeg gang på gang har været på kommunen, eller talt med mine klasselærer ( dengang ) - de ting der var derhjemme..

Min moster arbejde på en døgnins. for krævende børn - og hun fortæller at alt det vi har været igennem ville være nok til at vi ku være blevet fjernet hjemmefra for mange mange år siden - men INTET er sket, og nu oplever min søster samme omsorgssvigt...!!

Jeg frygter bare at jeg hænger hele min familie ud, altså mormor osv - de har jo intet med det at gøre, selv min moster og mormor har anmeldt min mor men min mor også har sat ved en socialrådgiver - men INTET er sket..

Jeg har 3 store kæmpe mapper FYLDT op med papire fra min barndom - hvor jeg har været ved kommunen, eller at andre har anmeldt "skaderne" derhjemme..!!

Hvad syntes I er det rigtige at gøre? - Jeg magter snart ikke mere - og jeg er den ENESTE der gør noget så de kan få den hjælp de har behov for..

Pt. har min mor og min søster som bor hos hende ingen vand haft i 5-6 uger ...  De har ingen penge de sidste 2 uger om måneder - og uden penge kan der ikke købes mad.. Min mindste lillesøster ligner og lugter så det ku være løgn.. - selv skolerne hun har gået på at indberettet disse ting men lige lidt sker der

der er noget med du kan gå igennem statsamtet og søge om at få myndigheden over din søster, så hun kommer hjem til dig og bo  ved ikk om du/i har overvejet den mulighed ?

Anmeld

31. maj 2011

mortilflere

Gå til Bjarne Overmark med din viden om din søster 

Pas nu godt på dig selv i alt dette 

Anmeld

31. maj 2011

quar20

Jeanne skriver:

Nu har jeg fulgt lidt med på sidelinien når du har fortalt om din famile - og hvorfor får du ikke din søster til at fjerne sig selv? Hvis hun går til sin sagsbehandler og fortæller, at hun ikke har det godt og at hun vil væk hjemmefra, så hjælper de hende.

Den mindste lillesøster bor hjemme - og hun vil IKKE sige at hun vil væk hjemmefra - hun aner ikke hvor forkert det er at man næsten intet mad får de sidste to uger på måneden, og at man skal i bad og skifte tøj og undertøj osv...!!

Og det er desværre langt fra sikkert at randers kommune hjælper har jeg erfaret

Anmeld

31. maj 2011

Rebecca55

quar20 skriver:

Ja altså jeg frygter jo bare at blive genkendt på gaden som en total sindsyg person eller sådan noget - ej det er måske over overdrevede, men altså jeg aner snart ikke hvad jeg kan stille op... som 8 årige har jeg stået nede ved politiet og meldt min mor og stedfar... Altså og intet er sket.. Socialrådgiverer har været i min mors hjem og lukkede deres øjne i, for alt det svineri der er.. S:

Tror da absolut ikke folk vil se dig som sindsyg, slet ikke hvis det står så slemt til hjemme hos din mor. Håber du finder en go løsning hvor din søster får hjælp...

Anmeld

31. maj 2011

Silas&Mille

quar20 skriver:

Jeg har læst med i dine tråde, men aldrig skrevet, da jeg simpelthen ikkehar vidst hvad jeg skulle skrive.

Men var jeg dig ville jeg også gå til medierne.

Det kan ikke være rigtig at kommunen ikke vil gøre noget. Med de ting du har skrevet kan jeg egentligt heller ikke se hvorfor I ikke er blevet fjernet for flere år siden. Flere børn bliver i dag fjernet for mindre ting.

til dig. Håber din familien snart kan få den hjælp de har brug for.

Anmeld

31. maj 2011

quar20

MinBabyOscar <3 skriver:

der er noget med du kan gå igennem statsamtet og søge om at få myndigheden over din søster, så hun kommer hjem til dig og bo  ved ikk om du/i har overvejet den mulighed ?

Jo det har vi flere gange overvejet med den mindste - men vi har haft begge af de store boende på skift, og vores forhold holder ikke til det, og det gør mine drenge hellere ikke

Desuden kræver de så mange ressurcer samt pædagogisk støtte at det ville være fuldstændig uforsvarligt at have en af dem boende hos os - da vi har så mange følelser i klemme at vi IKKE ville kunne give det de har brug for - desværre -(

Anmeld

31. maj 2011

quar20

mortilflere skriver:

Gå til Bjarne Overmark med din viden om din søster 

Pas nu godt på dig selv i alt dette 

Det har jeg MANGE gange overvejet... også tror jeg også han ville ELSKER at gå imod kommunen IGEN :_D

Anmeld

31. maj 2011

quar20

Rebecca55 skriver:

Tror da absolut ikke folk vil se dig som sindsyg, slet ikke hvis det står så slemt til hjemme hos din mor. Håber du finder en go løsning hvor din søster får hjælp...

1000 tak - nej men det er bare det med at der er mega mange der kender vores familie i Randers og har jo ikke lyst til at hænge dem ud - men randers kommune ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.