Jeg er nysgerrig, hvad laver i til daglig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2011

TbCp

Jeg har trykket selvstændig... det er nok det der kommer nærmest... jeg er privat dagplejer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Jeg har trykket selvstændig... det er nok det der kommer nærmest... jeg er privat dagplejer.

Passer du dit eget barn hjemme så? 

Anmeld

31. maj 2011

TbCp

Anonym skriver:

Passer du dit eget barn hjemme så? 

Nej det gør jeg ikke, hun går i børnehave, og da hun var yngre gik hun i kommunal dagpleje.

Anmeld

31. maj 2011

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Nej det gør jeg ikke, hun går i børnehave, og da hun var yngre gik hun i kommunal dagpleje.

Okay, men kan du godt hente dit barn i børnehave med de tider du arbejder? 

Anmeld

31. maj 2011

nvm

Anonym skriver:

Men det er vel heller ikke fuldtid så vel? Lyder ellers som gode arbejdstider i en butik må man sige...

nej det er det ikke, jeg ønsker heller ikke fuldtid, jeg arbejde fuldtid inden jeg fik børn

Anmeld

31. maj 2011

Anonym trådstarter

nvm skriver:

nej det er det ikke, jeg ønsker heller ikke fuldtid, jeg arbejde fuldtid inden jeg fik børn

Okay hvis jeg kunne få min arbejdsgiver med til de arbejdstider du har så ville det helt sikkert være guld værd...... 

Kunne være jeg skulle prøve det..

Anmeld

31. maj 2011

Mor Til Oktober Børn

Anonym skriver:

Kæresten og jeg er begge i butik og tiden er bare lig NUL, så nu er jeg nysgerrig, hvilke jobs kan i få til og hænge sammen med hverdagen, og arbejder i fuldtid hvor gammel er jeres barn? 

Jeg arbejdede i en børnehave før  men skal i skole efter barsel, hvis ellers man kan komme til at snakke med en vejleder

og min kæreste er lige kommet i lære som smed så ved ikk hvorn det kommer til at gå med afhentning a vores datter og sån (-: men godt hun har en go mormor

Anmeld

31. maj 2011

nvm

Anonym skriver:

Okay hvis jeg kunne få min arbejdsgiver med til de arbejdstider du har så ville det helt sikkert være guld værd...... 

Kunne være jeg skulle prøve det..

det er alle tiders

Anmeld

31. maj 2011

TbCp

Anonym skriver:

Okay, men kan du godt hente dit barn i børnehave med de tider du arbejder? 

Ja det kan jeg når jeg er privat, jeg bestemmer selv mine arbejdstider. Så istedet for at arbejde 48 timer/ugen som de kommunale arbejder jeg ca 40 timer/ugen. Jeg har sørget for at mine åbningstider ligger så jeg kan hente min egen datter... heldigvis arbejder min mand også hjemmefra nogle dage om ugen, så der er mulighed for at hun kan blive afleveret senere og hentet tidligere

Anmeld

31. maj 2011

L.J.L

Jeg arbejder på kontor og har valgt en deltidsstilling så der ikke er så meget stress på. Mine arbejdstider er 9-15.30 hver dag. Rent økonomisk hænger det fint sammen, jeg tjener det som mange andre ville få som startløn for en fuldtidsstilling. Vores søn er halvandet år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.