Jeg er nysgerrig, hvad laver i til daglig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

Maise

jeg er sygeplejerske og arbejder primært 7-15 og indimellem 15-23. så han aflevere barnet ca. 7.30 og jeg henter kl. 16. da jeg arbejder hver 2 weekend er det max 3 lange dage hun har om ugen, oftets kun 2, da jeg har 1-3 hverdagsfridage pr. uge. Der har hun så korte dage eller hun er hjemme. Det fungerer fint. Mine forældre henter hende indimellem i de uger hvor jeg har 3-4 lange dage, så det ikke bliver så hårdt for hende. hun er 17 mdr. min kæreste er i bank. så det er 9-16 og om torsdagen 9-18 og fri hver weekend. Vi kan sagtens få det til at fungerer fordi jeg kan afspasere, bytte rundt på mine vagter osv  og har en del hverdagsfri, trods jeg er på fuldtid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Jeg har valgt "Andet".
Jeg skal lige straks starte i flex-puljejob i jobcentret inden for Nyborg kommune, 20 timer om ugen og det glæder jeg mig rigtigt meget til.
Jeg har jo i en del år, inden jeg blev syg, abejdet netop som jobkonsulent, og nu kommer jeg til at arbejde med faget igen, og det glæder jeg mig rigtigt meget til
Derudover arbejder jeg som vejleder og underviser i vores firma livsviden.dk når jeg har overskudet til det.

Kærligst
Sussie

Det bliver dejligt for dig, håber det kommer til og gå helt skønt...

Overvejer om jeg skal søge nye græsgange el evt. læse videre, det hænger bare ikke sammen som det er ligenu....

Anmeld

30. maj 2011

Anonym trådstarter

Thalia skriver:

Uden problemer. Min mand er faktisk selv PhD studerende ved IVA, så han har lige så fjollede arbejdstider som jeg har.

Vi har to drenge på 4 og 2½, så de er begge i institutioner.

Fordelen ved vores arbejde er at vi har meget stor fleksibilitet i forhold til kontor og hjemmearbejde. Det betyder at vores børn har relativt korte dage i institutioner, og rigtigt mange spontane fridage. 

Det var dejligt og høre.....Det er så svært når intet hænger sammen...

Anmeld

30. maj 2011

Dinna88

slettet

Anmeld

30. maj 2011

Simon's moar <3

Jeg er kun mig Arbejder deltid i butik, og det fungere faktisk fint for mig. Den ene dag om ugen jeg har til luk, henter hans far ham, og har ham til jeg har fri. Arbejder hver anden weekend, hvor Simon også er ved sin far.
Mine kollegaer er heldigvis gode til at hjælpe og møde før, de dage jeg arbejder til kl. 16:15.

Anmeld

30. maj 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Hvornår er du udlært? Og kan arbejdstiderne passe sammen der så? 

Det har LANGE udsigter! Jeg er på 2. semester nu og skal have et års barsel. Derefter mangler jeg 4 år af uddannelsen, og skal jeg være klinisk psykolog er der lige 5 års efteruddannelse også. Men når jeg en gang kommer ud på arbejdsmarkedet satser jeg på at få en "normal" arbejdsdag. Ikke nødvendigvis at være PÅ arbejde 8-16, men også have forberedelsestid hjemme eller på kontoret. Jeg ved ikke helt, hvordan jeg vil bruge min uddannelse endnu  

Anmeld

30. maj 2011

LinLin

Pæd i vs - 33 timer. Har to drenge på 4½ år og 8 mdr (er pt på barsel..)

Anmeld

30. maj 2011

Hasselnødden

Vores søn er 16 måneder, min mand arbejder som SKP og jeg læser til pædagog.

Jeg møder 8.15 hver dag til 13.45 undtagen fredag som er til 12.45. Arbejder pt. på en ungdomsskole. Og hver anden onsdag er jeg i ungdomsklubben for UFL fra 19 til 21-22.

Min mand arbejder oftest fra 8 til 16, hveranden tirsdag fra 12 til 20.

Vi har masser af tid med hinanden herhjemme

Anmeld

30. maj 2011

Lou87

Jeg er desværre en af dem der godt ku tænke sig måske at ha tænkt sig lidt bedre om "dengang" ...

Jeg arbejder fuld tid butik og min kæreste er endelig lige kommet i job igen - han er tømrer.

Vores tider passer nu egentlig fint.. Da jeg kan aflevere og han hente. Men jeg er bare rigtig træt af jeg står i center så jeg har minimum to lange vagter om ugen hvor jeg jo gerne ville være hjemme i stedet - da jeg helst vil nå og se mit barn inden sengetid igen... Men jeg har desværre selv valgt det før i tiden... og har ikk råd til og læse om pt.

Anmeld

30. maj 2011

nvm

Anonym skriver:

Kæresten og jeg er begge i butik og tiden er bare lig NUL, så nu er jeg nysgerrig, hvilke jobs kan i få til og hænge sammen med hverdagen, og arbejder i fuldtid hvor gammel er jeres barn? 

jeg står i butik, har ingen udd. og vil heller ikke ha en. jeg har været på mit arbejde siden jeg var 15, altså i 10 år nu

jeg elsker mine arbejdes tider, og kan få det som jeg vil ha det. jeg er enlig mor til 2, så de tider jeg har er bare super, jeg arbejder for det meste mandag 9-17.30 og tir-ons-tor-fredag 9-15, fri hver weekend.

derudover kan jeg sagtens ta estra vagter,hvis jeg har nogen der kan passe ungerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.