Jeg er nysgerrig, hvad laver i til daglig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

Maise

jeg er sygeplejerske og arbejder primært 7-15 og indimellem 15-23. så han aflevere barnet ca. 7.30 og jeg henter kl. 16. da jeg arbejder hver 2 weekend er det max 3 lange dage hun har om ugen, oftets kun 2, da jeg har 1-3 hverdagsfridage pr. uge. Der har hun så korte dage eller hun er hjemme. Det fungerer fint. Mine forældre henter hende indimellem i de uger hvor jeg har 3-4 lange dage, så det ikke bliver så hårdt for hende. hun er 17 mdr. min kæreste er i bank. så det er 9-16 og om torsdagen 9-18 og fri hver weekend. Vi kan sagtens få det til at fungerer fordi jeg kan afspasere, bytte rundt på mine vagter osv  og har en del hverdagsfri, trods jeg er på fuldtid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Jeg har valgt "Andet".
Jeg skal lige straks starte i flex-puljejob i jobcentret inden for Nyborg kommune, 20 timer om ugen og det glæder jeg mig rigtigt meget til.
Jeg har jo i en del år, inden jeg blev syg, abejdet netop som jobkonsulent, og nu kommer jeg til at arbejde med faget igen, og det glæder jeg mig rigtigt meget til
Derudover arbejder jeg som vejleder og underviser i vores firma livsviden.dk når jeg har overskudet til det.

Kærligst
Sussie

Det bliver dejligt for dig, håber det kommer til og gå helt skønt...

Overvejer om jeg skal søge nye græsgange el evt. læse videre, det hænger bare ikke sammen som det er ligenu....

Anmeld

30. maj 2011

Anonym trådstarter

Thalia skriver:

Uden problemer. Min mand er faktisk selv PhD studerende ved IVA, så han har lige så fjollede arbejdstider som jeg har.

Vi har to drenge på 4 og 2½, så de er begge i institutioner.