Jeg er nysgerrig, hvad laver i til daglig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

Miss T

To piger på 10 mdr. og 28 mdr.

Jeg er souschef og teammedarbejder på en Øjenafdeling, i det offentlige.

Min mand er erhvervsassurandør.

Jeg har en fleksibel leder, så jeg møder tidligt og går tidligt og henter unger. Herhjemme hænger det super godt sammen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

kamtok

Er offentligt ansat som kontorelev (er pt på barsel), har en søn på 7,5 mndr. og mine arbejdstider (når jeg starter igen) er ret fleksible men ca. 8-16. Min mand arbejder som lagerassistent og er på arbejde fra 6 - 14.

Anmeld

30. maj 2011

Carina1977

Jeg er på førtidspension

Anmeld

30. maj 2011

sandorff

jeg er privat dagplejer

Anmeld

30. maj 2011

Caroline86

vi er begge studerende og Daniel har et fritidsjob én dag om ugen. Laura er 15 måneder.

Anmeld

30. maj 2011

Hansen97

Arbejder som debitor bogholder i et Engros firma. 8 - 16 hver dag. Jeg afleverer børnene ca 7.45 og manden eller jeg selv henter igen mellem 15.30 - 16.10... Har en dreng på 8 og en pige på 3,5 år... Det fungerer fint ville dog ønske jeg havde før fri om fredagen... Og nå Ja.. Manden arbejder fast nat så han kommer hjem og vækker os...

Anmeld

30. maj 2011

wamse

Jeg er pædagogstuderende  Og jeg har 2 hjemmeboende børn på 15 og 5 år.

Anmeld

30. maj 2011

slettet_7530

Offentligt ansat

Anmeld

31. maj 2011

Anonym trådstarter

Tak for alle svarerne, tror jeg vil overveje og spørge om jeg kan gå ned i tid, det kan vist løse vores problem med tiden herhjemme, for syntes bare ikke det hænger sammen....

Anmeld

31. maj 2011

Anonym trådstarter

nvm skriver:

jeg står i butik, har ingen udd. og vil heller ikke ha en. jeg har været på mit arbejde siden jeg var 15, altså i 10 år nu

jeg elsker mine arbejdes tider, og kan få det som jeg vil ha det. jeg er enlig mor til 2, så de tider jeg har er bare super, jeg arbejder for det meste mandag 9-17.30 og tir-ons-tor-fredag 9-15, fri hver weekend.

derudover kan jeg sagtens ta estra vagter,hvis jeg har nogen der kan passe ungerne

Men det er vel heller ikke fuldtid så vel? Lyder ellers som gode arbejdstider i en butik må man sige...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.