Jeg er nysgerrig, hvad laver i til daglig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad laver i til hverdag?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.441 visninger
39 svar
0 synes godt om
30. maj 2011

Anonym trådstarter

Kæresten og jeg er begge i butik og tiden er bare lig NUL, så nu er jeg nysgerrig, hvilke jobs kan i få til og hænge sammen med hverdagen, og arbejder i fuldtid hvor gammel er jeres barn? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

Thalia

Jeg er videnskabelig assistent på universitetet, men forventer at overgå til en stilling som studieadjunkt indenfor kort tid.

Det vil sige at jeg vejleder og underviser på universitetet, arbejder på internationale forskningsprojekter og skriver PhD.

Anmeld

30. maj 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Kæresten og jeg er begge i butik og tiden er bare lig NUL, så nu er jeg nysgerrig, hvilke jobs kan i få til og hænge sammen med hverdagen, og arbejder i fuldtid hvor gammel er jeres barn? 

Studerer psykologi på universitetet Og han studerer også. Mit studie er enormt fleksibelt ift. barn osv. Dette semester har jeg kun haft 5 undervisningstimer om ugen, resten er selvstudie. Så det er MEGET fleksibelt. - Jeg ville dog ønske, der var mere undervisning. Hårdt at lære sig selv hele stoffet Hans studie er mere 9-15 agtigt

Anmeld

30. maj 2011

Anonym trådstarter

Thalia skriver:

Jeg er videnskabelig assistent på universitetet, men forventer at overgå til en stilling som studieadjunkt indenfor kort tid.

Det vil sige at jeg vejleder og underviser på universitetet, arbejder på internationale forskningsprojekter og skriver PhD.

Og arbejdstiderne kan godt hænge sammen med barn og din mand? 

Anmeld

30. maj 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Studerer psykologi på universitetet Og han studerer også. Mit studie er enormt fleksibelt ift. barn osv. Dette semester har jeg kun haft 5 undervisningstimer om ugen, resten er selvstudie. Så det er MEGET fleksibelt. - Jeg ville dog ønske, der var mere undervisning. Hårdt at lære sig selv hele stoffet Hans studie er mere 9-15 agtigt

Hvornår er du udlært? Og kan arbejdstiderne passe sammen der så? 

Anmeld

30. maj 2011

Bshizzle

Jeg går hjemme..
Kæresten er Selvstændig
- Jeg har en dreng på 5 år og en lille ny på vej til Sep.

Anmeld

30. maj 2011

jette1983

Jeg arbejder på et museum og min datter er 8, jeg venter nr. 2 til November :-) Jeg arbejder 30 timer om ugen men regner med at gå på fuld tid efter min barsel, det fungere fint for mig og jeg nyder mit arbejde som er spændende, historie er lige mig ;-)

Anmeld

30. maj 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg har valgt "Andet".
Jeg skal lige straks starte i flex-puljejob i jobcentret inden for Nyborg kommune, 20 timer om ugen og det glæder jeg mig rigtigt meget til.
Jeg har jo i en del år, inden jeg blev syg, abejdet netop som jobkonsulent, og nu kommer jeg til at arbejde med faget igen, og det glæder jeg mig rigtigt meget til
Derudover arbejder jeg som vejleder og underviser i vores firma livsviden.dk når jeg har overskudet til det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

30. maj 2011

Anonym trådstarter

Tak for alle de hurtige svar - dejligt når man nu er så nysgerrig.....

Anmeld

30. maj 2011

Thalia

Anonym skriver:

Og arbejdstiderne kan godt hænge sammen med barn og din mand? 

Uden problemer. Min mand er faktisk selv PhD studerende ved IVA, så han har lige så fjollede arbejdstider som jeg har.

Vi har to drenge på 4 og 2½, så de er begge i institutioner.

Fordelen ved vores arbejde er at vi har meget stor fleksibilitet i forhold til kontor og hjemmearbejde. Det betyder at vores børn har relativt korte dage i institutioner, og rigtigt mange spontane fridage. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.