Hej
Tror som mange skriver det handler meget om hvem der scanner erfaringsmæssigt, men selvfølgelig kan der tages fejl. Ved ikke selv endnu om det passer men tror da på det, da jeg eftertrykkeligt sagde til lægen, at jeg ville kun kende til kønnet, hvis han følte sig temmelig sikker. Hans svar var til dette, at hvis han havde ekspertise nok til at godkende barnets helbredstilstand, så skulle kønnet nok være det mindste af det hele.
Men har da en studievenninde, som fik af vide hun ventede en dreng. De havde en pige i forvejen, men ved fødslen kom der så endnu en lille pige. Hvor de så havde fået kønnet af vide ved jeg faktisk ik. Om det var en kønsscanning eller MD-scanningen, men der holdt det i hvert fald ikke stik med det, de havde fået af vide. Men ellers har jeg også altid hørt at det var rigtigt med de får jeg kender, der har fået kønnet af vide inden fødslen.
Men man skal vel være åben overfor, at det kan gå anderledes end man har fået af vide og ik forkøbe sig i alt for kønsdefinerende tøj.. 
Anmeld