Kan man være sikker på kønnet???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2011

Annette A

Hej

Tror som mange skriver det handler meget om hvem der scanner erfaringsmæssigt, men selvfølgelig kan der tages fejl. Ved ikke selv endnu om det passer men tror da på det, da jeg eftertrykkeligt sagde til lægen, at jeg ville kun kende til kønnet, hvis han følte sig temmelig sikker. Hans svar var til dette,  at hvis han havde ekspertise nok til at godkende barnets helbredstilstand, så skulle kønnet nok være det mindste af det hele.

Men har da en studievenninde, som fik af vide hun ventede en dreng. De havde en pige i forvejen, men ved fødslen kom der så endnu en lille pige. Hvor de så havde fået kønnet af vide ved jeg faktisk ik. Om det var en kønsscanning eller MD-scanningen, men der holdt det i hvert fald ikke stik med det, de havde fået af vide. Men ellers har jeg også altid hørt at det var rigtigt med de får jeg kender, der har fået kønnet af vide inden fødslen.

Men man skal vel være åben overfor, at det kan gå anderledes end man har fået af vide og ik forkøbe sig i alt for kønsdefinerende tøj.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

FruHolm <3

Mille maria skriver:

Hej alle.. vi skal jo ind og se vores lille guldklump på onsdag, vil høre om alle der har været til MD scanning og fået kønnet af vide om det har passet?? det ville jo ikke være smart hvis man nu går ud og køber lyserødt tøj hvis man skulle have købt blåt

her var det dreng til MD-scanning og sørme så en dreng vi fik

Anmeld

31. maj 2011

bobbles

cortsen skriver:

Hej

Tror som mange skriver det handler meget om hvem der scanner erfaringsmæssigt, men selvfølgelig kan der tages fejl. Ved ikke selv endnu om det passer men tror da på det, da jeg eftertrykkeligt sagde til lægen, at jeg ville kun kende til kønnet, hvis han følte sig temmelig sikker. Hans svar var til dette,  at hvis han havde ekspertise nok til at godkende barnets helbredstilstand, så skulle kønnet nok være det mindste af det hele.

Men har da en studievenninde, som fik af vide hun ventede en dreng. De havde en pige i forvejen, men ved fødslen kom der så endnu en lille pige. Hvor de så havde fået kønnet af vide ved jeg faktisk ik. Om det var en kønsscanning eller MD-scanningen, men der holdt det i hvert fald ikke stik med det, de havde fået af vide. Men ellers har jeg også altid hørt at det var rigtigt med de får jeg kender, der har fået kønnet af vide inden fødslen.

Men man skal vel være åben overfor, at det kan gå anderledes end man har fået af vide og ik forkøbe sig i alt for kønsdefinerende tøj.. 

ja det ville jeg heller ikke, altså købe for meget lyserødt eller blåt men de siger vel heller ikke hvad der lægger derinde hvis de ikke er sikre, men dengang med min første var jeg 19 uger henne der sagde hun med sikkerhed det var en pige, og de er da vist lidt sværrere at se end drenge har jeg fået af vide

Anmeld

31. maj 2011

Lise 26

Mille maria skriver:

hehe okay  glæder mig som et lille barn hehe

det kan jeg sku godt forstå.. det er også rigtig spændende :-)

Anmeld

31. maj 2011

Levi&LilysMor

Min kæreste og Jeg var til selvbetalt kønsskanning i Silkeborg, hvor vi fik at vide det var en dreng , vi kunne hvert fald se tappen på mange billeder og til MD var den der stadig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.