Kan man være sikker på kønnet???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

Mauser.

BigBabyWish skriver:

Vi var til kønsscanning da jeg var 16 uger henne og der fik vi af vide at det var en lille pige vi ventede os ...  vi var endda så heldige at komme helt tæt på mellem benene og kunne se skamlæber som en pige jo har.

Til MD scanning i uge 20 fik vi endnu engang bekræftet at det er en lille pige i maven, så her tør vi godt tro på den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

Englebassen82

PAS PÅ, for det er altså ikk 100% sikkert...

Et vennepar havde 2 drenge i forvejen... ventede nr 3 og til MD scanningen blev de forsikret endnu en Dreng.... Men hun fødte altså en PIGE.... Som kom MEGET bag på dem... Og det tog dem meget lang tid at forholde sig til det andet køn... alt var jo blåt, Så vi måtte turbohandle lyserødt til dem, så de kunne vende sig lidt til det hele..

Pigernes skamlæber kan godt være MEGET hævede når de er i maven.

Så tag det ikke som en sikker garanti..

Anmeld

30. maj 2011

bobbles

Englebassen82 skriver:

Et vennepar havde 2 drenge i forvejen... ventede nr 3 og til MD scanningen blev de forsikret endnu en Dreng.... Men hun fødte altså en PIGE.... Som kom MEGET bag på dem... Og det tog dem meget lang tid at forholde sig til det andet køn... alt var jo blåt, Så vi måtte turbohandle lyserødt til dem, så de kunne vende sig lidt til det hele..

hehe okay, for med min første var jordemoderen slet ikke i tvivl, hun sagde med det samme at der lå en lille pige, så må vi se om det er til fældet igen eller om der er tap denne gang

Anmeld

30. maj 2011

Filippa & Liva

Englebassen82 skriver:

Øv, hvor uheldigt ...

Men, det afhænger virkelig også meget af hvem der scanner én, der er stor forskel på jordemødre og hvor meget erfaring de har i at scanne køn.

Vi har både set skamlæber og klitoris, så jeg tør godt tro på det virkelig er en pige ...

Anmeld

30. maj 2011

LinLin

Det passede med Adam

Men min mors kusine fik at vide at det "100 %" var en pige til MD - men der kom altså en Mathias ud!

Anmeld

30. maj 2011

chael

Mille maria skriver:

Hej alle.. vi skal jo ind og se vores lille guldklump på onsdag, vil høre om alle der har været til MD scanning og fået kønnet af vide om det har passet?? det ville jo ikke være smart hvis man nu går ud og køber lyserødt tøj hvis man skulle have købt blåt

Ja det har passet indtil videre.

1. Gang sagde de 99% sikkert pige.

2. Gang det samme, bare med en dreng.

Og har en pige og dreng.

Nu her 3. Gang blev der også sagt dreng, så det tror vi på.

Men som jeg har skrevet før, så ville jeg vitterligt ikke stole blindt på det.

Det er mennesker der scanner og det kan slå fejl i nogle tilfælde.

*Camilla 22+5

Anmeld

30. maj 2011

Fenja09

Vi fik kønnet af vide i uge 20 til MD ( er i uge 27 nu), selvom jordemoderen sagde at der var 90 % sandsynlighed for at hun "gættede" rigtig, så vælger vi at tage en kønsscanning senere, så vi kan være 99 % sikre

Anmeld

30. maj 2011

twinny

altså til NF scanning sagde de drenge.... og nu har vi været til 6 scanninger efter det og de siger alle det er drenge... Vi har set fine tapper og punge... og regner med overlægen på Herlev taler sandt...

Så ja er sikker på det er to drenge.

Anmeld

30. maj 2011

bobbles

Baby-støv skriver:

altså til NF scanning sagde de drenge.... og nu har vi været til 6 scanninger efter det og de siger alle det er drenge... Vi har set fine tapper og punge... og regner med overlægen på Herlev taler sandt...

Så ja er sikker på det er to drenge.

hihi hvor skønt, glæder mig bare meget, synes man er mere utålmodig 2 gang hehe

Anmeld

30. maj 2011

twinny

Mille maria skriver:

hihi hvor skønt, glæder mig bare meget, synes man er mere utålmodig 2 gang hehe

hehe.. det kan jeg godt forstå...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.