Kan man være sikker på kønnet???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

maria_wlt

Her passede det, men jeg må indrømme at jeg ikke var helt overbevist ved MD Det er en smule vanskeligere at være sikker på pigerne end drengene.... Men jeg fik min pige i andet forsøg 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

bobbles

maria_wt skriver:

Her passede det, men jeg må indrømme at jeg ikke var helt overbevist ved MD Det er en smule vanskeligere at være sikker på pigerne end drengene.... Men jeg fik min pige i andet forsøg 

oki det sjove ved min første scanning altså med mit første barn fik hun tændt scanneren fik lagt den på min mave og det første hun så var skamlæber

Anmeld

31. maj 2011

Valle81

Mille maria skriver:

Hej alle.. vi skal jo ind og se vores lille guldklump på onsdag, vil høre om alle der har været til MD scanning og fået kønnet af vide om det har passet?? det ville jo ikke være smart hvis man nu går ud og køber lyserødt tøj hvis man skulle have købt blåt

3 børn - 3 skøn og alle tre gange har det passet:0) Og alle er sagt til MD scanninger - ikke noget med 3D osv:0)

Først pige - så dreng og til sidst endnuen dreng:0)

Anmeld

31. maj 2011

NinaNymannMadsen

min første pige der fik vi afvide at det blev en pige og det var sandt nok og den her gang har vi også fået afvide det bliver en pige og går da ud fra det også er rigtig nok. jordmoren lød ikk til at tvivle da hun sagde det. men nu må vi se skal til scanning igen når jeg er 34 uger henne

Anmeld

31. maj 2011

bobbles

Astasmor skriver:

min første pige der fik vi afvide at det blev en pige og det var sandt nok og den her gang har vi også fået afvide det bliver en pige og går da ud fra det også er rigtig nok. jordmoren lød ikk til at tvivle da hun sagde det. men nu må vi se skal til scanning igen når jeg er 34 uger henne

oki ja det bliver bare vildt spændende  jeg vil bare have et sundt og rask barn men det kribler alligevel lidt i mig med hensyn til endnu en pige, ikke for at lyde ond, vil da os elske hvis der lægger en dreng

Anmeld

31. maj 2011

norenberg

vi fik at vide til MD på sygehuset og en kønsscanning i det private, atvi ventede en pige...så vi købte lyserødt...men der kom nu en dreng ud....

Anmeld

31. maj 2011

NinaNymannMadsen

Mille maria skriver:

oki ja det bliver bare vildt spændende  jeg vil bare have et sundt og rask barn men det kribler alligevel lidt i mig med hensyn til endnu en pige, ikke for at lyde ond, vil da os elske hvis der lægger en dreng

kender det godt.
ja så længe baby er sund og rask så er det der er vigtigst jo.

man har vel altid en lille ønske om hvad man gerne vil ha selvom man vil elske barnet lige meget hvad det bliver jo.

Anmeld

31. maj 2011

Lise 26

alle mine scanninger har sagt, at det var en dreng og det blev en dreng .-) Hvis de ikke er sikker til scanningen hvad det er, så fortæller de dig det..

Anmeld

31. maj 2011

LC

De plejer kun at ville sige kønnet hvis de er sikker på det.. Ellers siger de ihvertfald at de er usikre..

så det skulle være rimelig sikker. selvom man nogle gange høre om nogle der har fået modsat af hvad der er blevet sagt.. Så de kan tage fejl..

Anmeld

31. maj 2011

bobbles

Lise 26 skriver:

alle mine scanninger har sagt, at det var en dreng og det blev en dreng .-) Hvis de ikke er sikker til scanningen hvad det er, så fortæller de dig det..

hehe okay  glæder mig som et lille barn hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.