Kan man være sikker på kønnet???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.805 visninger
34 svar
0 synes godt om
30. maj 2011

bobbles

Hej alle.. vi skal jo ind og se vores lille guldklump på onsdag, vil høre om alle der har været til MD scanning og fået kønnet af vide om det har passet?? det ville jo ikke være smart hvis man nu går ud og køber lyserødt tøj hvis man skulle have købt blåt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

Rosa

Det passer vidst for de fleste. Især hvis de siger "dreng" skulle den være sikker - det er svært at se en tap hvis der ingen er  I vores tilfælde fik vi afvide tidligere at der lå en pige derinde, men til MD var der så alligevel en lille tap - men jeg har stort set aldrig hørt om det modsatte og slet ikke efter MD scanningen. 

Anmeld

30. maj 2011

SkrukUngKvinde

Jeg kigger med her

Anmeld

30. maj 2011

bobbles

Rosa skriver:

Det passer vidst for de fleste. Især hvis de siger "dreng" skulle den være sikker - det er svært at se en tap hvis der ingen er  I vores tilfælde fik vi afvide tidligere at der lå en pige derinde, men til MD var der så alligevel en lille tap - men jeg har stort set aldrig hørt om det modsatte og slet ikke efter MD scanningen. 

okay for med min første fik jeg af vide til MD scanningen at der lå en pige og det gjorde der sørme også

Anmeld

30. maj 2011

*Sofie*

Til min MD scanning fik vi at vide at der var 80% chance for at det var en pige. De fik ret...heldigvis, hihi

God fornøjelse med scanningen.

Anmeld

30. maj 2011

dorthemus

Her passede det

Anmeld

30. maj 2011

Ka+Ma=Be

Hej alle.. vi skal jo ind og se vores lille guldklump på onsdag, vil høre om alle der har været til MD scanning og fået kønnet af vide om det har passet?? det ville jo ikke være smart hvis man nu går ud og køber lyserødt tøj hvis man skulle have købt blåt

Til MD scanning er man så langt, at langt de fleste sonografer vil kunne fortælle kønnet med stor sikkerhed Der er selvfølgelig også dem, som ikke er dygtige nok (meeen, det vil jeg mene de er, når de er uddannede)

Til MD scanning mente jordemoderen ikke, at hun kunne se kønnet, selvom jeg mente at jeg så en tap (det kan dog have været et tilfælde). Så jeg blev scannet af min svigerinde i Slagelse som kunne fortælle os, at vi skal have en dreng Og jeg er ikke i tvivl, når jeg ser billederne af tappen

Anmeld

30. maj 2011

Mauser.

vi var så heldige at tidligt i min graviditet så vi skamlæber (; så den er god nok her ihvertfald, der skulle gerne være "ingen tap" hvis det er en pige til MD men tidligt i graviditeten har begge tapper da pigers klit er meget tydelig og kan ligne en tissemand. 

Anmeld

30. maj 2011

Filippa & Liva

Vi var til kønsscanning da jeg var 16 uger henne og der fik vi af vide at det var en lille pige vi ventede os ...  vi var endda så heldige at komme helt tæt på mellem benene og kunne se skamlæber som en pige jo har.

Til MD scanning i uge 20 fik vi endnu engang bekræftet at det er en lille pige i maven, så her tør vi godt tro på den.

Anmeld

30. maj 2011

Camillee

Til MD fik vi at vide at vi ventede os en lille dreng  og igen i uge 33 til en 3D scanning.  og Vi fik sørme også en lille dreng (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.