Kunstige bryster...noget jeg ikke forstår...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

Den lykkelige

Eva. skriver:

Jeg har ikek fået større bryster vil jeg lige sige...min F skål er helt fin..

Det ved jeg..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

PernilleogDennis

Den lykkelige skriver:

De ønsker større bryster.. kanonkugler ej.. du ønskede det ikke som du var og derfor fik du ændret på det.. Folk får jo bare ændret på noget de er utilfredse med.. Om det så er kæmpe patter eller ej..
Det jo en smagssag.. De kan lide det måske ser fake ud. nogle kan ikke, nogle er lige glad med den løsere hud, men vil hellere have bryster, nogle kan ikke klare deres strækmærker, andre er ligeglade, nogle synes det er fint nok brysterne hænger, andre gør ikke.. Derfor er det jo bare fedt folk kan få ændret det.. Men hvad der er "rigtig" for dig er jo ikke nødvendigvis for en anden..

Anmeld

30. maj 2011

Aves.

Den lykkelige skriver:

Det ved jeg..

Synes bare det er mærkeligt at man vil have bryster der ikke ligner bryster...det er som nok bare det...hvis jeg feks manglede en fod så ville jeg da have en der lignede en fod og ikke andet..giver det mening...men det er som nok bare tiden som er sådan..hvad ved jeg... i mine øjne er det bare virkelig grimt og udstråler ikke noget jeg ville bryde mig om ...men sådan er vi jo forskellige..

Anmeld

30. maj 2011

2babygirls

Eva. skriver:

Tror godt du ved hvad jeg mener...

SKulle bare lige pointere

Anmeld

30. maj 2011

Aves.

Tina&Martin skriver:

SKulle bare lige pointere

hehe..

Anmeld

30. maj 2011

Den lykkelige

Synes bare det er mærkeligt at man vil have bryster der ikke ligner bryster...det er som nok bare det...hvis jeg feks manglede en fod så ville jeg da have en der lignede en fod og ikke andet..giver det mening...men det er som nok bare tiden som er sådan..hvad ved jeg... i mine øjne er det bare virkelig grimt og udstråler ikke noget jeg ville bryde mig om ...men sådan er vi jo forskellige..

Synes ikke du kan sammenligne en fod, ben eller noget andet... det jo fordi det forskelligt hvad man finder flot, lækkert, frækt osv.. præcis som nogle mænd og kvinder synes kæmpe patter er flotte lige sådan kan du finde nogle der mest er til små bryster.. Nogle kan godt lide tykke kvinder andre ikke.. Nogle synes kort hår til kvinder er flot, andre ikke.. Og her synes nogle jo at det fake look er det flotte og andre ikke..
Giver dig ret i at JEG ikke synes det pænt med linses kæmpe bryster, anni's læber osv osv.. men hvis det er det de finder flot og lækkert så lad dem da endeligt.. man gør som man vil og heldigvis er vi jo forskellige og ingen tvinger dig eller for den sags skyld mig til at skulle se ud på en bestemt måde..

Anmeld

30. maj 2011

Mauser.

Der er vel forskel på at få lavet kanon kugle bryster end at få lavet bryster fordi man er ked af størrelsen men som stadig ser naturlige ud .. ALT der er ekstremt er jo hverken pænt eller naturligt ! make up er heller ikke naturligt, hår farvning er heller ikke naturligt, men stadig noget kvinder gør da kvinder interessere sig i deres udseende .. 

- for mig må det vigtigeste være at man har det godt med sig selv, det kan så diskuteres hvad der er rigtig eller ej, nogle kvinder bliver ALDRIG tilfredse og yder til ekstremer ! hvilke måske ikke er så godt, men at ændre på noget som man er ked af og det stadig kan se pænt ud ligesom man kan gøre med så mange andre ting, ser jeg intet galt i .. 

Anmeld

30. maj 2011

DK

Nej, min krop var ødelagt og jeg havde det skidt med det, men det var ikke det der gjorde forskellen for mig....det gør bare jeg kan passe tøjet feks, så for mig er der en stor forskel på om man retter noget eller gør noget unaturligt som kuglerunde bryster, store læber ala anni Fønsby...

Det tror jeg som også godt du kan se....især hvis du lige læser hvad det egentlig er jeg undres over....DK..

Jeg kan sagtens forstå du fik dit rettet og fra de billeder du har lagt ud tidligere så må jeg jo også sige at du ser meget smuk og flot ud! Jeg skriver intet andet i mit indlæg! Men et kostmetisk indgreb er jo kunstigt uanset om man får lavet kanonkugler eller andet for at kunne leve et bedre liv! Det var bare det jeg prøvede at komme frem til! Som svar på din tråd Til sidst skriver jeg at jeg synes det vigtigste er at man personligt er glad for det man har fået lavet! Det tror jeg pigerne med kanonkugler er og det ved jeg også at du er så du nu kan leve som du ønsker! Og det er vel netop meningen med kostmetiske indgreb? At gøre den enkelte glad og tilfreds? Det håber jeg sørme at kanonkugle pigerne er, gør du ikke?Jeg afviser ikke at jeg engang ville få lavet noget! Jeg synes kunstige bryster kan være vildt flotte, og jeg synes kanonkuglerne er mega frække, men ville aldrig selv få dem lavet da de bare ikke passer til mig og den karriere som jeg ønsker mig plus at jeg er en mega kylling og vist ikke tør komme under kniven

Anmeld

30. maj 2011

betski

Eva. skriver:

jeg kan simpelthen ikke forstå at de skal se kunstige ud...jeg mener, en ting er man vælger at få lavet kunstige men er det så ikke for at de skal se naturlige ud, for at man skal få en smuk barm og måske bare en barm...har efterhånden set så mange billeder af kunstige bryster som ligner runde kanonkugler og slet ikke ligner rigtige bryster..Er jeg bare slet ikke med i forhold til hvad der er smukt og kvindeligt...jeg mener, et par bryster hos voksne kvinder står jo ikke og stritter lige ud i luften...

Nå, men bare lige lidt brysttanker ...nu jeg lige så der var en brysttråd...

Knus Eva..

Det har jeg også tænk når jeg har siddet og kigget på bryster. For jeps det har jeg jo gjort i stor stil når jeg har siddet og kigget på de forskellige klinikkers hjemmeside. Der er slet ikke nogen tvivl om, at hvis (når) jeg engang får fixet mine, så skal det se så naturligt ud som muligt. De skal altså helst ikke stritte lige i vejret når jeg ligger ned. Men det er jo en smags sag

Anmeld

30. maj 2011

Carina1977

Eva. skriver:

Nu undrede jeg mig ligesom mange andre over hvorfor man ønsker bryster der ikke ligner bryster...jeg kan forstå det er fordi I synes de er frække...og jeg undres så stadig over det frække i noget der ikke ligner bryster...men tak for jeres indspark, I få der er til det har givet meget god mening i forhold til hvad jeg tænkte og har oplevet.

Tak for svar.

Hvad har du tænkt og oplevet? Jeg forstår ikke helt

Jeg er en af dem, der har valgt aldrig at få lavet bryster. Jeg har valgt at leve med dem som de er, men har det fint med at andre får dem lavet, præcist som de gerne vil have dem....det er jo deres valg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.