Nej, min krop var ødelagt og jeg havde det skidt med det, men det var ikke det der gjorde forskellen for mig....det gør bare jeg kan passe tøjet feks, så for mig er der en stor forskel på om man retter noget eller gør noget unaturligt som kuglerunde bryster, store læber ala anni Fønsby...
Det tror jeg som også godt du kan se....især hvis du lige læser hvad det egentlig er jeg undres over....DK..
Jeg kan sagtens forstå du fik dit rettet

og fra de billeder du har lagt ud tidligere så må jeg jo også sige at du ser meget smuk og flot ud! Jeg skriver intet andet i mit indlæg! Men et kostmetisk indgreb er jo kunstigt uanset om man får lavet kanonkugler eller andet for at kunne leve et bedre liv! Det var bare det jeg prøvede at komme frem til! Som svar på din tråd

Til sidst skriver jeg at jeg synes det vigtigste er at man personligt er glad for det man har fået lavet! Det tror jeg pigerne med kanonkugler er og det ved jeg også at du er så du nu kan leve som du ønsker! Og det er vel netop meningen med kostmetiske indgreb? At gøre den enkelte glad og tilfreds? Det håber jeg sørme at kanonkugle pigerne er, gør du ikke?Jeg afviser ikke at jeg engang ville få lavet noget! Jeg synes kunstige bryster kan være vildt flotte, og jeg synes kanonkuglerne er mega frække, men ville aldrig selv få dem lavet da de bare ikke passer til mig og den karriere som jeg ønsker mig

plus at jeg er en mega kylling og vist ikke tør komme under kniven
Anmeld