Hvilke sandaler har i til jeres børn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

LC

Min datter har et par Angulus - de koster "kun" 700kr...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

Valle81

Naannaa87 skriver:

Nu kan vi ikke trække den længere, vi skal ud og finde nogle sandaler til William på 19 måneder..

Nu blev jeg helt interesseret i at se hvilke i har til jeres børn, og hvad de evt har kostet?  

Knus fra Nanna

Her har vi til Anton købt de lækreste Bundgaard sandaler i babysam til 499:0)

Anmeld

30. maj 2011

Valle81

Naannaa87 skriver:

Nu kan vi ikke trække den længere, vi skal ud og finde nogle sandaler til William på 19 måneder..

Nu blev jeg helt interesseret i at se hvilke i har til jeres børn, og hvad de evt har kostet?  

Knus fra Nanna

Her er lige et billede:0)

Anmeld

30. maj 2011

Lullaby

Skofus til den store, fundet på loppemarked til 100 kr for 2 par. Nye og i org indpakning.

Den lille har friends som koster ca 120.  Jeg køber de billige for dem har jeg mest erfaring med.

Anmeld

30. maj 2011

Christina.78

Hvis man bor i nærheden af Bredebro har de i deres Ecco Store Outlet 2 par sko til 500,-..både sandaler og sko...
MEN man skal være hurtig ude og jeg ringer gerne mandag eller lørdag morgen og hører om de har fået nyt hjem..det de sælger i outlet er sidste årsmode..der er også rabat på voksensko..

Vi plejer at købe Ecco til Cecilie grundet hendes høje vrist samt alle andre sandaler jeg har prøvet har sat som lort..hun mangler virkelig også sandaler nu...

Anmeld

30. maj 2011

sarahb

Naannaa87 skriver:

De er fine hvad hedder de ?

Timberland

Anmeld

4. juni 2011

1000Ben

Der er ikke noget bedre end Ecco - og man må aldrig købe brugte sko til børnefødder, da de vokser så meget og selv skal danne deres "tryk" i skoen, - det fik min moster engang af vide af en læge med speciale i misdannede lemmer, (ved ikke lige hvad sådan en hedder) Håber du finder de perfekte sandaler :-)

Anmeld

4. juni 2011

Caroline86

Laura har et par ecco sandaler og de er super for hende at drøne rundt i

Jeg ved de har dem på tilbud i Paw sko for tiden (ja, typisk jeg købte dem INDEN de kom på bud!!!) og jeg tror faktisk også der er flere andre steder der har tilbud lige nu

knus

Anmeld

4. juni 2011

L83

TbCp skriver:

Vi har Bilkas mærke... mener de hedder dille. Jeg synes de er super gode!!! og prisen er noget mere overskuelig.... nægter simpelthen at give 800kr for sandaler til min datter, første gang de har været på i børnehaven ser de ikke pæne ud mere

Er helt enig

Jeg købte sandaler til mine sidste år,  købte dem en størrelse større som de kunne bruge i år 4 par i kvickly 4 par for 120 kr

Normal pris ville nok ha været 150 kr per par... men jeg gav kun 30

Anmeld

4. juni 2011

MissTooze

Emma har et par lilla fra Ecco vi fik dem til fødselsdags tilbudspris til 199

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.