Hvilke sandaler har i til jeres børn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Min søn har også en underlig klumpfodHan har i år en Bundgård,den er supergod

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

Tullebobs

Her er lækre sandaler i kvalitet som bisgaard/angulus, men bare billigere:

www.bykier.dk

Hilsner fra Trine

Anmeld

30. maj 2011

Mor til L&S

Nu kan vi ikke trække den længere, vi skal ud og finde nogle sandaler til William på 19 måneder..

Nu blev jeg helt interesseret i at se hvilke i har til jeres børn, og hvad de evt har kostet?  

Knus fra Nanna

Vi har et par sølv ecco til Liva på 14 mdr - de kostede 450 kr

Men de fåes også i et hav af smarte drengefarver!!

Anmeld

30. maj 2011

Musen5

Mine 3 unger brugr kun enten angulus eller ecco... Ikke fordi jeg er modedyr, men fordi det er de eneste 2 mærker af sandaler de kan bruge

Det er derfor en temmelig dyr fornøjelse når de skal ha sandaler

/Mette 32+1

Anmeld

30. maj 2011

Moster Lagkage

jeg har købt superfit til victor som er to år. de er ret lette også er de lukket foran ved tæerne, smart når han er afhængig af sin scooter. de kostede 400 og vi er godt tilfreds. især når de på grund af scooteren ikke holder ret længe.

Anmeld

30. maj 2011

132319

Hjalte har et par fra Bisgaard som efter min mening laver de bedste børnesko/sandaler/vinterstøvler :-) De kostede 600 kr.

Anmeld

30. maj 2011

Mira0911

Naannaa87 skriver:

Nu kan vi ikke trække den længere, vi skal ud og finde nogle sandaler til William på 19 måneder..

Nu blev jeg helt interesseret i at se hvilke i har til jeres børn, og hvad de evt har kostet?  

Knus fra Nanna

Vi har Ecco sandaler til Julie, som er sko og sandal i en....

Anmeld

30. maj 2011

JonTri

Jonathan har et par lækre brune lædersandaler fra Bisgaard. Super sko. Ellers er jeg vild med eccos lite sandaler... De vejer ik meget, hvilket er godt til de helt små fødder! Vores ønskebørn i Viborg har 2 par sandaler/sko til een pris... Men kun maj ud... Og ved ik om det gælder alle ønskebørn.

Anmeld

30. maj 2011

Koen.

Lærke har et par lilla Ecco sandaler, de er super lækre

Anmeld

30. maj 2011

TbCp

Vi har Bilkas mærke... mener de hedder dille. Jeg synes de er super gode!!! og prisen er noget mere overskuelig.... nægter simpelthen at give 800kr for sandaler til min datter, første gang de har været på i børnehaven ser de ikke pæne ud mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.