Hvilke sandaler har i til jeres børn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.395 visninger
39 svar
0 synes godt om
30. maj 2011

Na-Wi

Nu kan vi ikke trække den længere, vi skal ud og finde nogle sandaler til William på 19 måneder..

Nu blev jeg helt interesseret i at se hvilke i har til jeres børn, og hvad de evt har kostet?  

Knus fra Nanna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

Mi

Min pige har arvet et par, tror det er fra angulus. Sidste år havde hun et par røde eccosandaler, de var også bare gode. Dem købte vi fra ny og de kostede vist 450kr. Jeg har dem til salg, hvis det var noget, de er vist str 22

Anmeld

30. maj 2011

BabyThilde

Sølv angulus tror vi gav 699 eller 599

Anmeld

30. maj 2011

henh01

Min datter har i år Birkenstock sandaler, men hun er også 7 år

Vil anbefale dig Angulus sandaler de er smadder gode - koster ca 800 kr.

Anmeld

30. maj 2011

Na-Wi

Mi skriver:

Min pige har arvet et par, tror det er fra angulus. Sidste år havde hun et par røde eccosandaler, de var også bare gode. Dem købte vi fra ny og de kostede vist 450kr. Jeg har dem til salg, hvis det var noget, de er vist str 22

arhh ellers tak tror Williams far ville se lidt mærkelig ud hvis han kommer gående i røde sandaler

Men jeg har også tænkt på ecco, det er bare utrolig svært at finde sko til William, da han har en høj vrist (tror jeg det hedder) så det er ikke hvad som helst vi kan få hans fod ned i desværre :/

Anmeld

30. maj 2011

Mi

Naannaa87 skriver:

arhh ellers tak tror Williams far ville se lidt mærkelig ud hvis han kommer gående i røde sandaler

Men jeg har også tænkt på ecco, det er bare utrolig svært at finde sko til William, da han har en høj vrist (tror jeg det hedder) så det er ikke hvad som helst vi kan få hans fod ned i desværre :/

Det har min datter også, så prøv med ecco

Anmeld

30. maj 2011

Dictes mor

Dicte har to par sandaler, et par angulus og et par Kickers og de er super begge par, men dog noget pebrede med mindre man, som jeg kan finde dem på udsalg

Anmeld

30. maj 2011

Na-Wi

Mi skriver:

Det har min datter også, så prøv med ecco

Vi må ud og prøve os frem tak for svar

Anmeld

30. maj 2011

Fru Aagaard

Angulus eller Ecco - det er lige hvad jeg falder for

Anmeld

30. maj 2011

Na-Wi

henh01 skriver:

Min datter har i år Birkenstock sandaler, men hun er også 7 år

Vil anbefale dig Angulus sandaler de er smadder gode - koster ca 800 kr.

øjs 800 kr  godt at mormor har sagt at hun vil betale ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.