Hvilke sandaler har i til jeres børn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

hc=k

vi har sandaler fra colerkids til min søn. De koster vidst omkring 300 kr, men han fik dem i fødselsdagsgave af sin moster

De er super gode fordi de små tær bliver godt dækket så han ikke støder dem hvis man falder eller sådan noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

A.

jeg kan anbefale ecco koster ca 550 kr eller angulus 700 kr i år har vi angulus men alle andre år haft vi ecco og er glad for begge mærker

Anmeld

30. maj 2011

sarahb

vi har de her..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. maj 2011

SP10

Profilbillede for SP10
Naannaa87 skriver:

arhh ellers tak tror Williams far ville se lidt mærkelig ud hvis han kommer gående i røde sandaler

Men jeg har også tænkt på ecco, det er bare utrolig svært at finde sko til William, da han har en høj vrist (tror jeg det hedder) så det er ikke hvad som helst vi kan få hans fod ned i desværre :/

Min søn har også høj vrist, og han har ecco sandaler. De sidder super godt på ham. 

Anmeld

30. maj 2011

Carina:-)

Angulus.

Men jeg synes Bisgaard er bedst til de helt små der lige har lært at gå.

Anmeld

30. maj 2011

SHERO

Jeg har købt en par  Superfit til Elias, det var de eneste de havde han kunne passe, så havde ikke rigtig mulighed for at være kræsen,  ikke mange sko at vælge imellem når de kun bruger str. 19.. suk...

Gav 450 for dem...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. maj 2011

chael

Naannaa87 skriver:

Nu kan vi ikke trække den længere, vi skal ud og finde nogle sandaler til William på 19 måneder..

Nu blev jeg helt interesseret i at se hvilke i har til jeres børn, og hvad de evt har kostet?  

Knus fra Nanna

Begge unger har Ecco. Min datter har Ecco med åben snude. Men jeg har kun fået en sandal med hjem, den anden er som sunket i jorden oppe i børnehaven.

Så jeg har købt et par nye der kan blinke fra tøj&sko til 129 kr, da jeg nægtede at købe nye Ecco til hende igen. Men hun er glad for de nye der er lyserøde med hjerter og sølv glimmer.

Min søn har Ecco med lukket snude, det syntes jeg er bedst til de små under 3 år. De er blå med orange indvendigt. Rigtig fine.

*Camilla 22+5

Anmeld

30. maj 2011

chael

Naannaa87 skriver:

Nu kan vi ikke trække den længere, vi skal ud og finde nogle sandaler til William på 19 måneder..

Nu blev jeg helt interesseret i at se hvilke i har til jeres børn, og hvad de evt har kostet?  

Knus fra Nanna

Begge unger har Ecco. Min datter har Ecco med åben snude. Men jeg har kun fået en sandal med hjem, den anden er som sunket i jorden oppe i børnehaven.

Så jeg har købt et par nye der kan blinke fra tøj&sko til 129 kr, da jeg nægtede at købe nye Ecco til hende igen. Men hun er glad for de nye der er lyserøde med hjerter og sølv glimmer.

Min søn har Ecco med lukket snude, det syntes jeg er bedst til de små under 3 år. De er blå med orange indvendigt. Rigtig fine.

*Camilla 22+5

Anmeld

30. maj 2011

Na-Wi

sarahb skriver:

vi har de her..

De er fine hvad hedder de ?

Anmeld

30. maj 2011

eliasogmor

Naannaa87 skriver:

Knus fra Nanna

brun, lukket angulus sandal.... så lækker...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.