Er Det bare mig der er syg i ruen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

JuliaNielsen

TinaPina skriver:

Enig!

Min sygeligt jaloux og kukke-lukke stedmor er årsag til at jeg ingen kontakt har med min far i dag, og at han ikke må have kontakt til sit første barnebarn. Og det var sgu endda MIG hun var jaloux på.

Øhmm ?

Enten forstår jeg ikke hvad du mener med dette,. Men ellers ville jeg tro du har opfattelsen af jeg er jaloux på sønnen ?

For det er da en stor misforståelse så,.!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

Thalia

JuliaNielsen skriver:

Jeg syntes da hun blander mig ind i det i det sekundt hun skriver at de skal pakke at hun er på vej og hvis han ikke følger med vil hun fortælle mig ALT som hun har skrevet ned på papir..!

Jeg var på det tidspunkt ved at gå fra manden fordi hun hentydede til de havde været sammen mens vi var sammen,.

Så jeg syntes da jeg bliver blandet ind i det allerede der..!

Det skriver hun til din kæreste - ikke til dig. så er det din kærestes opgave at bede hende flette næbbet og din opgave at blande dig udenom og stole på at han har styr på det.

Anmeld

30. maj 2011

JuliaNielsen

Thalia skriver:

Det skriver hun til din kæreste - ikke til dig. så er det din kærestes opgave at bede hende flette næbbet og din opgave at blande dig udenom og stole på at han har styr på det.

Det blev skrevet på en fælles telefon vi havde på det tidspunkt, da vi kun havde råd til den ene på daværende tidspunkt ..! Hvilke hun udemærkede vidste, for vi begge svarede på denne tlf,.!

Anmeld

30. maj 2011

SussieThyssen

JuliaNielsen skriver:

Det kan godt være han ved det,. Men det er i hvert fald noget jeg har prøvet at skjule,.!

Prøv at tænke over det søde ven..og prøv at give slip på alle de dumme ideer..så vil du også få et langt bedre liv sammen med din mand og tage en stor byrde fra hans skuldre..og fra hans søn, som trods alt vil blive dit barns nærmeste familie og bror.

Anmeld

30. maj 2011

TinaPina

JuliaNielsen skriver:

Øhmm ?

Enten forstår jeg ikke hvad du mener med dette,. Men ellers ville jeg tro du har opfattelsen af jeg er jaloux på sønnen ?

For det er da en stor misforståelse så,.!

Nej nej, det har jeg fanget du ikke er. Men du virker meget meget usikker på dit forhold og det går jo også udover forholdet far og søn imellem.

Så det jeg vil frem til er, at du skal trække følehornene til dig og acceptere din kærestes fortid og stole på ham. Ellers risikerer du at miste din kæreste og evt at hans søn helt vælger ham fra pga dig

Anmeld

30. maj 2011

Thalia

JuliaNielsen skriver:

Det blev skrevet på en fælles telefon vi havde på det tidspunkt, da vi kun havde råd til den ene på daværende tidspunkt ..! Hvilke hun udemærkede vidste, for vi begge svarede på denne tlf,.!

Men det ændrer da ikke på noget?

Det er ikke din kamp at kæmpe. Hun er en del af hans fortid uanset om du kan lide det eller ej, og fordi de har et barn sammen vil hun til tid og evighed være en del af hans liv på en eller anden måde.

Det må du bare lære at leve med, og så må din kæreste sørge for at du ved at du ikke har noget at være bekymret for.

Anmeld

30. maj 2011

JuliaNielsen

TinaPina skriver:

Nej nej, det har jeg fanget du ikke er. Men du virker meget meget usikker på dit forhold og det går jo også udover forholdet far og søn imellem.

Så det jeg vil frem til er, at du skal trække følehornene til dig og acceptere din kærestes fortid og stole på ham. Ellers risikerer du at miste din kæreste og evt at hans søn helt vælger ham fra pga dig

Sønne og jeg snakker super godt sammen,.!

Som søster og bror, Hvilke vi blev enige om fra starten af da jeg ikke som 15 årig følte jeg kunne påtage mig rollemodel som stedmoder..! Vi klinger super godt sammen, og jeg ved det ikke påvirker ham og hans far ind mellem..!

Anmeld

30. maj 2011

Thalia

JuliaNielsen skriver:

Sønne og jeg snakker super godt sammen,.!

Som søster og bror, Hvilke vi blev enige om fra starten af da jeg ikke som 15 årig følte jeg kunne påtage mig rollemodel som stedmoder..! Vi klinger super godt sammen, og jeg ved det ikke påvirker ham og hans far ind mellem..!

Men du er jo ikke hans søster, du er hans fars kæreste, og det er en rolle som i er nødt til at få defineret tydeligt. Måske endda endnu mere nu hvor du venter barn med faren...

Dine grænser og behov vil jo ændre sig når du selv får et barn, og du er nødt til at finde ud af hvordan der gøres plads til sønnen i jeres nye familie.

Der er ingen der siger det er let, men jeg tror du vil have rigtig stor glæde af at acceptere at der er ting du ikke kan og skal blande dig i, og så i stedet koncentrere dig om hvad det er for rammer du gerne vil have i fremtiden

Anmeld

30. maj 2011

JuliaNielsen

Thalia skriver:

Men det ændrer da ikke på noget?

Det er ikke din kamp at kæmpe. Hun er en del af hans fortid uanset om du kan lide det eller ej, og fordi de har et barn sammen vil hun til tid og evighed være en del af hans liv på en eller anden måde.

Det må du bare lære at leve med, og så må din kæreste sørge for at du ved at du ikke har noget at være bekymret for.

Hm, syntes jeg da du selv skrev ?

Det er de ting hun skriver og siger jeg er bekymret for,. Hun får mig gang på gang til at få mistillid til manden og det syntes jeg ødelægger meget i vores forhold,. Det er derfor jeg har valgt at tingene går gennem sønnen når det som sagt ikke omhandler hans velværd her oppe..! Jeg bliver bekymret når hun ringer og siger hun savner ham, Og nu jeg tænker over det er det måske også fordi jeg er bange for at miste ham til hende, fordi de netop har noget sammen som vi ikke har haft ENDNU..!

Og igen kører det tilbage til beskeden om hun ville komme og hente dem,.!

Anmeld

30. maj 2011

JuliaNielsen

Thalia skriver:

Men du er jo ikke hans søster, du er hans fars kæreste, og det er en rolle som i er nødt til at få defineret tydeligt. Måske endda endnu mere nu hvor du venter barn med faren...

Dine grænser og behov vil jo ændre sig når du selv får et barn, og du er nødt til at finde ud af hvordan der gøres plads til sønnen i jeres nye familie.

Der er ingen der siger det er let, men jeg tror du vil have rigtig stor glæde af at acceptere at der er ting du ikke kan og skal blande dig i, og så i stedet koncentrere dig om hvad det er for rammer du gerne vil have i fremtiden

Men det er da ikke et spørgsmål om hvor der gøres plads til sønnen når vores fælles barn kommer,.!

Jeg vil ikke gå ind og skulle være stedmor for ham, men derfor har han ligeså stor plads i mit hjerte som min ufødte barn..!

Forstår ikke hvor den kom fra med hvor der skal gøres plads til ham i vores ''nye familie'' ..! Han vil da være det samme for mig ja og ikke mindst for faderen og fylde det samme selvom han får en lillebror..!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.