Er Det bare mig der er syg i ruen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2011

millesofie

slap lidt af

jeg synes det er meget forkert at det er sønnen der skal være talerør og så synes jeg han skal have lov at tale om sin mor med /hos sin far, det er jo hans mor!

pas på at du ikke bliver den sure kone/stedmor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

JuliaNielsen

KaLee skriver:

Sorry - det her er måske lidt rent ud af posen.. 

Jeg håber virkelig (eller er glad for) at min X ikke har fundet en kæreste som dig (pga handlingerne)... Du er helt sikkert en super kæreste, men synes klart at du svigter hans tillid hvis at tjekke op på ham på den måde.. 

det virker som om at du er usikker på dig selv / jeres forhold - og derfor har brug for at have kontrollen over det hele.. Hvilket også er forståeligt - især pga jeres aldersforskel.. 

at hans X kigger på din profil - hvad er problemet? Du havde også set på hendes ikk? Desuden - hun er måske bare nysgerrig - det ville jeg da også være.. Jeg ville bare ikke være jaloux ;-)

kommunikationen via sønnen.. den er altså alt for langt ude for mig... selvom hans mor er bims i låget, så er det de voksne/forældrene som skal kommunikere,og ikke barnet som skal lege budbringer... heller ikke selvom han er nået teenageårene (hvilket jeg læser det til)..... der må du virkelig mande dig op og æde den kamel - andet kan du ikke være bekendt. 

Håber i finder ud af det og du finder mere hvile i jeres forhold, når nu i trods alt får en lille... :-)

Jeg har et problem med hun snuser rundt inde på min, jeg var inde på min kærestes gamle profil hvor jeg ikke er addet som ven..! Og jeg var ikke direkte inde på hendes profil, kun kærestens, hvor jeg læste disse ting..! Derfor undrede det mig en smule hun pludselig finder min profil..

Anmeld

29. maj 2011

JuliaNielsen

Secrets skriver:

Altså har du egentlig overvejet, om hun var inde på din og hans profil, fordi du havde været inde og snuse hendes efter at have læst de beskeder? Det synes jeg nu ikke der er noget underligt i. Og kan slet ikke se, at det skal være så stort et problem, at hun lige kigger forbi. Jeg synes du stiller meget høje krav. Jeg forstår godt dine tanker, men ikke dine handlinger. Du må acceptere, at din kæreste har en fortid med x-kærester, som du må leve med. Du har vel selv x-kærester?

De er en del af baggagen, som man må acceptere. Når min kæreste er til fest med hans gamle venneflok er hans x der som regel også, som han var sammen med i flere år. Men jeg er kommet i et forhold, hvor jeg aldrig er et sekund i tvivl om, at det er mig min kæreste elsker, det er mig han vil have, og der går ikke en dag, ikke et sekund hvor han ikke bekræfter mig i hvor meget jeg og vores familie betyder for ham. Derfor er det okay med mig, for jeg ved, at jeg kan stole på ham. I mine tidligere forhold har jeg nok haft det som dig, men det har været fordi, at jeg inderst inde ikke helt stolede på fyrene. Det gør jeg nu.

Så jeg tror du er nødt til at stole på, at din kæreste vil have dig, og at de andre er en uløselig del af hans baggage, og ikke stille urimelige krav  

jeg var inde på min kærestes gamle profil hvor jeg ikke er addet som ven..! Og jeg var ikke direkte inde på hendes profil, kun kærestens, hvor jeg læste disse ting..! Derfor undrede det mig en smule hun pludselig finder min profil..

Anmeld

29. maj 2011

SussieThyssen

Kære ven!
Din mand har levet 20 år uden dig..og har derved levet længere uden dig, end du er år nu..og så har han altså levet endnu 15 år før han mødte dig..sig mig tror du, han har levet som munk?

Hvis du skal leve godt og længe sammen med en mand, der er så meget ældre end dig, så må du en gang for alle lære, at han har levet et 1/4 liv, uden du overhovedet har været inde i billedet.
Og i løbet af det liv, har han haft kærester/koner og fået børn/barn.
Det er et faktum..og uanset  hvor meget du forsøger at eje ham, så kan du ikke slette et kvart århundrede af hans liv.
Tænk hvis en kom og forlangte at du skulle slette hele din barndom og ikke måtte omtale den eller opsøge din familie.
Hans x har engang været familie, og de har et barn sammen, som ikke engang er myndigt..og så forlanger du endda, at han skal optræde som voksen og påtage sig forældrerollen, som komunikationsled mellem sine forældre
Hvordan tror du, at du ville have det, hvis det var dig??
Elelr tænk på hvordan det ville være for dit barn?

Min mand er 13 år yngre end mig, og han respekterer 100% at jeg både har 2 ægteskaber bag mig og 3 børn...og Gud nåde ham, hvis han nogensinde havde forlangt, at jeg ikke måtte kommunikere med mine børns fædre, og at mine børn skulle være stik-irend-dreng imellem mine x'er og mig.
Han var røget ud lige på stedet.

Så lær at leve med, at han har haft et liv før dig..loosen up..han har jo valgt dig..og først og fremmest...kan du så lige behandle hans søn med respekt..for det er OGSÅ hans barn og har krav på lige så stor respekt, som det barn I skal have nu.
Tænk over det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

30. maj 2011

JuliaNielsen

Fisenberg skriver:

slap lidt af

jeg synes det er meget forkert at det er sønnen der skal være talerør og så synes jeg han skal have lov at tale om sin mor med /hos sin far, det er jo hans mor!

pas på at du ikke bliver den sure kone/stedmor

Sønnen kender på den måde ikke til jeg har sat det krav,. Det er ikke noget vi har snakket om eller jeg har omtalt når han har været der,.!

Jeg ser bare ingen grund til hun ringer hver og hver anden dag for at snakke med (far), hvis det derimod er om noget seriøst, fx, omhandlende (sønnen) hans trivsel skolegang ferier osv ser jeg intet problem, men når hun ringer for at sige hun kommer og henter dem,. hun savner ham,. at hendes kat lige har født,. at hun kommer og klipper nosserne af ham hvis han ikke forlader mig,. Bliver jeg ked af det, og det er da meget muligt som en anden har skrevet at det måske er fordi jeg er usikker på mig selv, i dont know,. Men havde jeg en x eller barn med x ville jeg ikke ringe i tide og utide hvis jeg vidste han var sammen med en anden og fortælle hvor meget jeg savnede ham,.

Men nu bedte jeg jo om jeres mening,. !

Anmeld

30. maj 2011

TinaPina

Ja jeg synes det hele bærer meget præg af at du er 19 år og han 39. Jeg har SLET ikke noget problem med aldersforskellen. Men jeg har synes da det er under AL kritik at en 35-årig har et forhold til en på 15. Dét synes jeg lyder meget usundt. Og det viser sig jo så også nu. Der skulle ikke komme nogen og forbyde mig at have kontakt til mit barns mor eller far.

Anmeld

30. maj 2011

JuliaNielsen

SussieThyssen skriver:

Kære ven!
Din mand har levet 20 år uden dig..og har derved levet længere uden dig, end du er år nu..og så har han altså levet endnu 15 år før han mødte dig..sig mig tror du, han har levet som munk?

Hvis du skal leve godt og længe sammen med en mand, der er så meget ældre end dig, så må du en gang for alle lære, at han har levet et 1/4 liv, uden du overhovedet har været inde i billedet.
Og i løbet af det liv, har han haft kærester/koner og fået børn/barn.
Det er et faktum..og uanset  hvor meget du forsøger at eje ham, så kan du ikke slette et kvart århundrede af hans liv.
Tænk hvis en kom og forlangte at du skulle slette hele din barndom og ikke måtte omtale den eller opsøge din familie.
Hans x har engang været familie, og de har et barn sammen, som ikke engang er myndigt..og så forlanger du endda, at han skal optræde som voksen og påtage sig forældrerollen, som komunikationsled mellem sine forældre
Hvordan tror du, at du ville have det, hvis det var dig??
Elelr tænk på hvordan det ville være for dit barn?

Min mand er 13 år yngre end mig, og han respekterer 100% at jeg både har 2 ægteskaber bag mig og 3 børn...og Gud nåde ham, hvis han nogensinde havde forlangt, at jeg ikke måtte kommunikere med mine børns fædre, og at mine børn skulle være stik-irend-dreng imellem mine x'er og mig.
Han var røget ud lige på stedet.

Så lær at leve med, at han har haft et liv før dig..loosen up..han har jo valgt dig..og først og fremmest...kan du så lige behandle hans søn med respekt..for det er OGSÅ hans barn og har krav på lige så stor respekt, som det barn I skal have nu.
Tænk over det.

Kærligst
Sussie

Hvor kommer manglende respekt ind i billede for hans søn ?

Anmeld

30. maj 2011

JuliaNielsen

lillekylling skriver:

du lyder ligeså syg i ruen som mig, hvad eks kærester angår

thank god at der flere end mig <33

Jammen så er jeg ikke den eneste,.

Følte mig sku lige som palle alene med alle de nedlagende kommentarer..!

Anmeld

30. maj 2011

SussieThyssen

JuliaNielsen skriver:

Er det ikke manglende respekt for et barns rettigheder som barn at forlange at det ikke må omtale sin mor og det skal være bindeled mellem forældrene?
I mit univers er det i allerhøjeste grad manglende respekt.

Anmeld

30. maj 2011

SussieThyssen

JuliaNielsen skriver:

Er det ikke manglende respekt for et barns rettigheder som barn at forlange at det ikke må omtale sin mor og det skal være bindeled mellem forældrene?
I mit univers er det i allerhøjeste grad manglende respekt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.