Kære ven!
Din mand har levet 20 år uden dig..og har derved levet længere uden dig, end du er år nu..og så har han altså levet endnu 15 år før han mødte dig..sig mig tror du, han har levet som munk?
Hvis du skal leve godt og længe sammen med en mand, der er så meget ældre end dig, så må du en gang for alle lære, at han har levet et 1/4 liv, uden du overhovedet har været inde i billedet.
Og i løbet af det liv, har han haft kærester/koner og fået børn/barn.
Det er et faktum..og uanset hvor meget du forsøger at eje ham, så kan du ikke slette et kvart århundrede af hans liv.
Tænk hvis en kom og forlangte at du skulle slette hele din barndom og ikke måtte omtale den eller opsøge din familie.
Hans x har engang været familie, og de har et barn sammen, som ikke engang er myndigt..og så forlanger du endda, at han skal optræde som voksen og påtage sig forældrerollen, som komunikationsled mellem sine forældre 
Hvordan tror du, at du ville have det, hvis det var dig??
Elelr tænk på hvordan det ville være for dit barn?
Min mand er 13 år yngre end mig, og han respekterer 100% at jeg både har 2 ægteskaber bag mig og 3 børn...og Gud nåde ham, hvis han nogensinde havde forlangt, at jeg ikke måtte kommunikere med mine børns fædre, og at mine børn skulle være stik-irend-dreng imellem mine x'er og mig.
Han var røget ud lige på stedet.
Så lær at leve med, at han har haft et liv før dig..loosen up..han har jo valgt dig..og først og fremmest...kan du så lige behandle hans søn med respekt..for det er OGSÅ hans barn og har krav på lige så stor respekt, som det barn I skal have nu.
Tænk over det.

Kærligst
Sussie
Anmeld