Heej babes 
Jeg selv er 19 og min kæreste 39
-- Puha ja sikke en aldersforskel men han er sku manden i mit liv..!
Soo what the hell <3 Vi har været sammen i 4½ år nu og vi venter os en lille en til juli
Jeg VED 100% sikkerhed i at han elsker mig og vil være sammen med mig resten af livet, (som selvfølgelig er gengældt ;-)
Men, Jeg spørger tit ind til hans ''gamle'' kærester og om hvordan de var både af personlighed og i sengen..! entelig ikke fordi jeg syntes det er spændende LANGT FRA,.! Aner sådan set ikke hvad det er for noget sygt noget,. Tror måske det er for at overgå det/dem
ja WIERD..!
Men jeg sad så for noget tid siden inde på komogvind.dk og spillede, og ville så logge ind på mandens profil fordi jeg var kommet til at sende ham alle mine poletter..! Nå men får så tilsendt kodeord til hans mail og logger så ind uden at tænke mere over noget,. Kommer så ind på en profil han har haft for ca 5 år siden,. Og jeg kan jo så ikke dy mig for at sidde og rode, for jeg er sku skide nysgerrig.. Men opdager så en masse gamle opslag-beskeder-post fra en gammel kæreste fra sjælland som han har fortalt lidt om, læser ''selvfølgelig'' og er helt væk i tekst i noget tid, pluddselig bliver jeg helt ør i hovedet og mit hjerte galoperer afsted, BARN ?? hun glædte sig til at føde hans barn, og omtalte hvor dejlig lykkelig hun var og hvor meget det glædede hende ??
Og crap..! Skulle aldrig havde læst det, for det gav et smel i mig, for det havde han da aldrig snakket noget om, og mine tanker kom jo hurtigt til at gå i om han havde et barn jeg ikke kendte til, og jeg var jo gravid så følte det ikke skide fedt..! Han fortalte så at hun fik abort fordi han gik fra hende,.! Eller de blev enige om at stoppe til sidst. Pyyyh,. Jeg har tit tænkt over det siden da,. Men ikke lagt mere i det. Opdager så ca 4 mdr efter hun har været inde på hans nye profil og derefter på min profil og snuse..! Hold kæft hvor blev jeg sur, og irreteret, jeg syntes sku ikke hun har noget og bestille på min profil, DEN GED..! Aj jammen er det mig der er noget galt med,. Bliver så trist over hans xxx og går helt i bagsving når jeg tænker på dem, Puha nogle billeder jeg somme tider får i hovedet..! Men jeg syntes sku bare det ser forkert ud hun er inde og (tjække) mig ud..!
Han har så en søn med en han har kendt for en 15-16 år siden, hun opsøgte ham i starten af vores forhold en dag jeg ikke var hos ham, dette er blevet fortalt,. Derudover har hun haft skrevet til ham for godt 2 år siden at min kæreste og hans søn skulle pakke deres ting for nu kom hun og hentede dem og fulgte han ikke med ville hun fortælle mig ALT det hele var skrevet ned på papir til mig,. Har sener fået bekraftet af svigermor+hans søskende at hun fejler noget i hovedet, og jeg bestemt ikke måtte ligge noget i det..! Jeg valgte at lade være, siden har jeg forlangt at deres komunikation gik gennem sønnen, ! (FOR MEGET???) Men det har jeg altså, hun bliver ved med at prøve at opsnuse hans numre og hold kæft hvor bliver jeg sur når sønnen kommer og siger min kæreste skal ringe til hende og at han så gør det,.!
Er jeg totalt syg i ruen mht, sådanne ? Puha kan det overhovede kaldes jalousi..? ak må vide jeres syn på det, for holder sku ikke ud når der bliver snakket om hende..! og det gør sønnen tit..!
Undskyld det lange opslag..!