Eva. skriver:
Ja, det kunne jeg...jeg er meget realistisk og tror ikke på at man går gennem livet med en person uden der vil komme en del udfordringer, kriser og sorg...så ja, det kunne jeg, hvis kærligheden er stærk kan den overleve alt.
Meget enig Eva...
Det er bestemt ikke en teori jeg har lyst at afprøve med min kære mand, men tror godt jeg kunne tilgive...
Når det så er sagt, er jeg nok også lidt mærkelig. Er ikke jaloux på hans X han var sammen med i 5 år (og ja, jeg er forkælet at der kun er én serisøs før mig), men er hende evigt taknemmelig for at have været med til at forme den mand JEG forelskede mig i.
Omvendt ser vi ofte MIN X som jeg var sammen med i 6 år... Min mand og Xén har det smadder hyggeligt sammen, og der er absolut ingen jalousi nogen steder... Eller, jo... Måske lidt fra Xéns kæreste, men det har vist hjulpet gevaldigt efter hun har født hans barn, og vi får til august 
Lidt et sidespring, men var nok for at forklare at min/vores holdning er, at man ikke behøver gøre det sværere end det er... Vi aflagde et løfte i kirken (fuck nu den - men i hvert fald til hinanden), og har begge tænkt os at kæmpe med næb og kløer når de dårlige tider kommer - for selvfølgelig gør de det...
Anmeld