For mig er det et spørgsmål om situationen... Mig og min mand har efterhånden diskuteret det rigtig mange gang, da vi har meget forskellig holdning til det.
Min mand har været mig utro 1 gang, for flere år siden, før vi blev forlovet og gift samt fik børn. Han kom hjem og fortalte det og var rigtig ked af det, selvom det var svært så er vi kommet vidre.
Men hvis han var mig utro nu, så ville jeg smutte lige meget hvad. Gider ikke en mand der er utro, og det ved han. og hans holdning er at jeg betyder mere for ham end et enkelt knald med en han møder en aften, så han ville ikke gøre det igen, fordi han ved hvad der står på spil for ham.(håber jeg, hvilket også er det han siger)
Modsat så har min mand en anden holdning, han mener nemlig at det er iorden at være utro. Hvis man har en sjov aften i byen og møde en som man har lyst til at tage hjem og knalde, og efterfølgende tager hjem til sin ægtefælle og ved at det knal ikke betød andet en en hyggelig aften, det er ham/hende derhjemme man elsker, så synes han at det er helt iorden...
Men det er en ting vi nok aldrig bliver enige om..
Anmeld