Read the baby, not the books.
heisamig skriver:
Spændende... krydser fingre for dig...
Så har vi været afsted.
der blev som sagt taget en strimmel, og så skannede de lille fyren og fostervand, og alt så ud som det skulle, der var masser af vand.
Men har fået en tid til igangsættelse på Torsdag aften. alt efter hvordan jeg så ud inden i, ville de tage stilling til om jeg skulle sættes igang på den ene eller den anden måde.
Men vi håber da klart på at han selv melder sin ankomst... han kan nå det endnu.
Den der CTG skanning kan jo vise hvordan plukkeveerne er, og hvor hårde de er, og hun startede med at sige at hvis de lå på 100 var det gode plukkeveer, hvorefter jeg den første halve time kun havde plukkeveer der lå på de 40-70.
Men efter en halv time kom der nogen stykker på 90-100 og de lå faktisk tidsmæssigt regelmæssigt, så hun sagde det så rigtig godt ud.
Nu håber jeg bare på at lille fyren melder sin ankomst inden torsdag aften, ville da været rart.
Men det har virkelig været godt for mig at være til undersøgelse idag, og se at lille fyren har det godt, bliver så bekymret, og min mand var selvfølgelig med, og var også ganske stolt over resultatet!
det blev en lang smøre

men vi er glade! nu ved vi der sker noget meget snart lige meget hvad!
Anmeld