hvor lang tid må man gå over tiden ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Tina&Martin skriver:

Hold da op... Jeg fik besked på at ringe ind og få tid til at blive sat igang ved sidste JM besøg 40+0 og skulle ringe ind når jeg var gået 2 uger over tid

Hmm tager fat i dem imorgen hvis ikke de siger noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Skovrup

Anne85 skriver:

Dagen før jeg fødte var jeg til noget akupunktur - om det virkede eller ej ved jeg ikke, måske jeg havde født alligevel - men hun pillede ihvertfald ved nogle punkter der skulle sætte fødslen igang Til sidst var jeg så desperat at jeg var villig til at prøve næsten alt

Vil din jordemoder ikke lave ne hindeløsning på dig?

Hun har intet nævnt i den retning.

Håber der sker noget snart, er utålmodig.

Anmeld

29. maj 2011

Anne85

Fru. Skovrup skriver:

Hun har intet nævnt i den retning.

Håber der sker noget snart, er utålmodig.

Hvornår skal du til jordemoder igen? Her i Kolding er det rutine at man ved 41+ besøget bliver undersøgt for at finde ud af hvordan man skal sættes igang hvis man når så vidt OG hvis hun kan komme til det (du skal have åbnet dig lidt) så laver hun hindeløsning - og så får du en tid til igangsættelse når du er 42+

Anmeld

29. maj 2011

Mira0911

Fru. Skovrup skriver:

Imorgen er jeg 10 dage over termin, hvor langt må jeg gå over?

Jeg er så nervøs for lille manden, har hørt så mange skræk historier om at gå over termin.

Håber nogen vil forklare.

Jeg skal føde på næstved hospital.

Jeg har spurgt min jm, og max 14 dage må man over... 

Der er snak om at man vil til at gøre så det kun er 1 uge over tid man går... Det er ikke trådt i kræft endnu... Siger min jm... 

Anmeld

29. maj 2011

Skovrup

Anne85 skriver:

Hvornår skal du til jordemoder igen? Her i Kolding er det rutine at man ved 41+ besøget bliver undersøgt for at finde ud af hvordan man skal sættes igang hvis man når så vidt OG hvis hun kan komme til det (du skal have åbnet dig lidt) så laver hun hindeløsning - og så får du en tid til igangsættelse når du er 42+

Skal til tjek imorgen på barselsgangen, hvor de laver en ctg og alm 41+3 tjek.

Anmeld

29. maj 2011

Skovrup

Mira0911 skriver:

Jeg har spurgt min jm, og max 14 dage må man over... 

Der er snak om at man vil til at gøre så det kun er 1 uge over tid man går... Det er ikke trådt i kræft endnu... Siger min jm... 

Glæder mig til at snakke med dem om det imorgen. Også fordi han blev scannet til 3875 gram.

Tak fordi du spurgte din jordemoder :-)

Anmeld

29. maj 2011

Krussedulle

Var det ikke fra 1 marts i år, at den nye regel ville træde i kraft.. altså at man bliver tilbudt igangsættelse 41+0?  eller husker jeg helt forkert.. mener bare at jeg ikke nåede med ind under den ordning, fordi jeg havde termin i februar

Anmeld

29. maj 2011

Skovrup

Sinore skriver:

Var det ikke fra 1 marts i år, at den nye regel ville træde i kraft.. altså at man bliver tilbudt igangsættelse 41+0?  eller husker jeg helt forkert.. mener bare at jeg ikke nåede med ind under den ordning, fordi jeg havde termin i februar

Så har de ikke opdaget det i næstved.

Men det offentlige er noget langsom om at få ting ført ud i virkeligheden

Anmeld

30. maj 2011

heisamig

Noget nyt? Skriv gerne opdatering om hvad de sagde

Anmeld

30. maj 2011

Skovrup

heisamig skriver:

Noget nyt? Skriv gerne opdatering om hvad de sagde

De har lige taget en ctg og ligger nu og venter på der kommer en læge som laver en ultra lyd. Men de vil finde en dag at sætte mig igang, så vidt jeg kan forstå. Men skriver lige når vi er færdig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.