Fangede hendes mavespjæt på video :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2011

Mira0911

Secrets skriver:

Endelig! Det har heller ikke taget FEMHUNDREDE forsøg, fordi hun ligger stille hver gang jeg prøver! Fangede lige lillepigens spjæt på video nu her for 15 min siden. I to forskellige klip.

Første klip er det mest tydeligt. Det er sådan i venstre side over navlen. Første gang mellem 8-10 sekunder inde i videoen, anden gang mellem 13-15 sekunder inde i videoen.

I anden del af videoen kan man kun se det hvis man har et skarpt øje, men der er det hele maven der give et lille spjæt mellem 23-24 sekunder inde i videoen

http://www.youtube.com/watch?v=W4bZ-i4fuk4&feature=youtube_gdata

Dette øjeblik prøver jeg hver dag at fange... Men jeg er simpelthen for langsom.... Hihi... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

CmarianN

Secrets skriver:

Endelig! Det har heller ikke taget FEMHUNDREDE forsøg, fordi hun ligger stille hver gang jeg prøver! Fangede lige lillepigens spjæt på video nu her for 15 min siden. I to forskellige klip.

Første klip er det mest tydeligt. Det er sådan i venstre side over navlen. Første gang mellem 8-10 sekunder inde i videoen, anden gang mellem 13-15 sekunder inde i videoen.

I anden del af videoen kan man kun se det hvis man har et skarpt øje, men der er det hele maven der give et lille spjæt mellem 23-24 sekunder inde i videoen

ARJ hvor sejt 

Det må være så stort virkelig at kunne mærke liv...

Glæder mig til det bliver mig til efteråret 

Anmeld

30. maj 2011

Sitrani

Secrets skriver:

Jeg glæder mig også til det bliver endnu vildere! Nogen gange er det også mere tydeligt end det var i dag, men hun er jo en værre drillepind som ikke vil filmes på de rigtige tidspunkter. Haha

Ja, det bliver rigtig voldsomt til sidst, og kan nærmest gøre ondt... haha....

Sådan er vores bebs også! Hver gang der er nogen, der vil mærke, så ligger han/hun stille.. haha.. så man skal være hurtigt - de spiller kostbare de små!

Anmeld

30. maj 2011

Mi

Ih hvor dejligt med sådan en video. Det vil baby helt sikkert syntes er sjovt at se har h*n bliver ældre

Anmeld

30. maj 2011

Persille83

Så kommer de dejlige minder frem...

Anmeld

30. maj 2011

Christine

Secrets skriver:

Hvor er det hyggeligt! Bare vent et par uger, så kan der virkeligt komme gang i maven. Min kan blævre helt vildt og lillemusen derinde kan nemt sparke ting ned fra min mave nu, hvis der står/ligger noget. Det er sjovt. Og lidt alien-agtigt.

Kan godt forstå du kommer til at savne det! Men så får du jo en baby i stedet for

Anmeld

30. maj 2011

Frøken J.

Svarer lige alle jer skønne ladies senere Jeg sidder lige midt i en 27 timers eksamensopgave... Siden jeg kom hjem kl. 10.30 har jeg skrevet følgende:

"Skemabegrebet indenfor kognitionspsykologien er et begreb, som"

Og jeg ved ikke lige "som hvad" endnu, så det bliver en lang proces God dag til jer!

Anmeld

30. maj 2011

L.J.L

Lol! Jeg læste overskriften som "Fangede hendes majestæt på video!

Men blev ikke skuffet da det "blot" var en fin spjættende mave

-glæd dig til han/hun danser tango derinde!!

Anmeld

30. maj 2011

Levi&LilysMor

Hihi hvor ser det sjovt ud , med de buler som kommer frem , sejt nok lige at fange det

Anmeld

30. maj 2011

Laulund87

Ihh hvor dejligt! Jeg mindes det tydeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.