Fangede hendes mavespjæt på video :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2011

muzen

ej hvor skønt kan godt huske det, og nu gør du mig helt skruk igen jeg vil også være gravid igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Frøken J.

STN skriver:

hihi... de små spjæt... det er så hyggeligt...

og bare vent! Det bliver vildere endnu.. nogle gange ligner det, at jeg har en alien inde i maven  Haha.. Og spjættene bliver mere til glidende bevægelser, somo går ret meget langsommere, så man rigtig kan se og mærke dem uden på maven... eeeeelsker det!

Hilsen Sille, 35+1

Jeg glæder mig også til det bliver endnu vildere! Nogen gange er det også mere tydeligt end det var i dag, men hun er jo en værre drillepind som ikke vil filmes på de rigtige tidspunkter. Haha

Anmeld

29. maj 2011

Frøken J.

Baby-støv skriver:

jaah det er skønt...

Min kæreste var ved a tude igår.. da de sparkede og man kunne se det...

Nåååårh hvor er han sød 

Anmeld

29. maj 2011

Frøken J.

Sakris skriver:

Åh så fint. 

Jeg savner helt min datters små spark når jeg ser det Det er så skønt!

Det er nemlig super skønt! Men til gengæld kan du jo se de små hænder og fødder med egne øjne nu

Anmeld

29. maj 2011

Frøken J.

marloutti skriver:

Ih, hvor fint.... Jeg nåede bare aldrig at fange det!! Det var som om han vidste, når jeg tog kameraet frem, for så stoppede han.. Typisk... Hvor fedt, du fik det optaget...  Man vil jo bare så gerne dele det med nogen...

Det er nemlig så dejligt. Men tro mig, jeg har også brugt alt for lang tid med kameraet fokuseret på maven uden held. Dét der er også råklip afomkring 7 minutters filmen, hvor man bare ser mig snakke til maven, puffe til maven osv. uden held  

Anmeld

29. maj 2011

Frøken J.

Tina&Martin skriver:

Hihi, det er så hyggeligt at ligge og kigge på og følge med i, og bare vent, til hun er stor og voldsom haha... Har også filmet en del

Jeg tror også bare hun bliver MEGA alien-agtig, især fordi hun allerede nu er mega aktiv og sparkende. Og den de video er nærmest ingenting ift. hvad jeg nogen gange ser, men det "må" jeg ikke filme for hende 

Anmeld

29. maj 2011

Frøken J.

Dinna88 skriver:

Ah, så livsbekræftende!

Meget

Anmeld

29. maj 2011

Filippa & Liva

Det er fantastisk!

Her kan man også nu se når lillepigen rigtig ligger derinde og sparker, så popper der lige en lille bule op i den ene side af maven.

Anmeld

29. maj 2011

Frøken J.

muzen skriver:

ej hvor skønt kan godt huske det, og nu gør du mig helt skruk igen jeg vil også være gravid igen.

Hehe, sorry! Jeg tror også bare jeg hurtigt vil få det på samme måde, når hun kommer ud. Kan godt forstå nogen får mange børn, det er skønt at være gravid, synes jeg  

Anmeld

29. maj 2011

NinaNymannMadsen

søde små spjæt hun kommer med da. det er bare så dejligt når man kan se det også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.