Fangede hendes mavespjæt på video :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2011

Frøken J.

BigBabyWish skriver:

Det er fantastisk!

Her kan man også nu se når lillepigen rigtig ligger derinde og sparker, så popper der lige en lille bule op i den ene side af maven.

Nej hvor skønt Men der kan du bare se, jeg tænker du har en fordel i og med du var rigtig flot slank i forvejen, at man kan se det ekstra tydeligt! Snyd Jeg har lige et lag flæsk, der skal sparkes igennem. Haha 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Sakris

Secrets skriver:

Det er nemlig super skønt! Men til gengæld kan du jo se de små hænder og fødder med egne øjne nu

Ja og det er faktisk endnu bedre, bare på en anden måde

Anmeld

29. maj 2011

Frøken J.

Sakris skriver:

Ja og det er faktisk endnu bedre, bare på en anden måde

Jeg var faktisk helt depri i aftes med tanken om, at der kan gå op til 18-20 uger før jeg SER hende. Så jeg misunder dig HELT vildt

Anmeld

29. maj 2011

Kruse90

årrrrrh hvor er det fiiint

Hun hygger sig så meget ser det ud til

Anmeld

29. maj 2011

Frøken J.

Kruse90 skriver:

årrrrrh hvor er det fiiint

Hun hygger sig så meget ser det ud til

Dét gør hun i den grad Jeg blev helt glad, for hun har været lidt stille den sidste tid, så var begyndt at blive lidt bekymret  

Anmeld

29. maj 2011

2babygirls

Secrets skriver:

Jeg tror også bare hun bliver MEGA alien-agtig, især fordi hun allerede nu er mega aktiv og sparkende. Og den de video er nærmest ingenting ift. hvad jeg nogen gange ser, men det "må" jeg ikke filme for hende 

Haha....
Har en virkeligt scary video den aften jeg har voldsomme veer.. Var sikker på mit maveskind ville briste og hun kom ud den vej.

Anmeld

29. maj 2011

Carina:-)

Hvor hyggeligt

Anmeld

29. maj 2011

bobbles

hehe hvor ser det skægt ud.. elsker os bare når den lille lægger og sparker, men hver gang manden lige skal mærke holder den lille op med at sparke   

Anmeld

29. maj 2011

metski83

Hvor fint

Så tydeligt man kunne se det

Anmeld

29. maj 2011

Filippa & Liva

Secrets skriver:

Nej hvor skønt Men der kan du bare se, jeg tænker du har en fordel i og med du var rigtig flot slank i forvejen, at man kan se det ekstra tydeligt! Snyd Jeg har lige et lag flæsk, der skal sparkes igennem. Haha 

Ja, det kan du have ret i ...

Her kan man tydeligt se når hun sparker løs derinde.

Et lag flæsk *tsk tsk* du har en SMUK gravid mave og jeg synes bestemt ikke der er flæsk at komme efter.

Kan læse mig frem til at I skal til 3d scanning?

Glæd dig, det er SÅ fantastisk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.