Fangede hendes mavespjæt på video :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.860 visninger
42 svar
0 synes godt om
29. maj 2011

Frøken J.

Endelig! Det har heller ikke taget FEMHUNDREDE forsøg, fordi hun ligger stille hver gang jeg prøver! Fangede lige lillepigens spjæt på video nu her for 15 min siden. I to forskellige klip.

Første klip er det mest tydeligt. Det er sådan i venstre side over navlen. Første gang mellem 8-10 sekunder inde i videoen, anden gang mellem 13-15 sekunder inde i videoen.

I anden del af videoen kan man kun se det hvis man har et skarpt øje, men der er det hele maven der give et lille spjæt mellem 23-24 sekunder inde i videoen

http://www.youtube.com/watch?v=W4bZ-i4fuk4&feature=youtube_gdata

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Magsen

Secrets skriver:

Endelig! Det har heller ikke taget FEMHUNDREDE forsøg, fordi hun ligger stille hver gang jeg prøver! Fangede lige lillepigens spjæt på video nu her for 15 min siden. I to forskellige klip.

Første klip er det mest tydeligt. Det er sådan i venstre side over navlen. Første gang mellem 8-10 sekunder inde i videoen, anden gang mellem 13-15 sekunder inde i videoen.

I anden del af videoen kan man kun se det hvis man har et skarpt øje, men der er det hele maven der give et lille spjæt mellem 23-24 sekunder inde i videoen

skønt, skønt, skønt !!!!!!!!!!

jeg saaaaavner min mave 

Anmeld

29. maj 2011

Frøken J.

Maggieh skriver:

skønt, skønt, skønt !!!!!!!!!!

jeg saaaaavner min mave 

Tror dælme også jeg kommer til at savne den når hun er ude 

Anmeld

29. maj 2011

Sitrani

Secrets skriver:

hihi... de små spjæt... det er så hyggeligt...

og bare vent! Det bliver vildere endnu.. nogle gange ligner det, at jeg har en alien inde i maven  Haha.. Og spjættene bliver mere til glidende bevægelser, somo går ret meget langsommere, så man rigtig kan se og mærke dem uden på maven... eeeeelsker det!

Hilsen Sille, 35+1

Anmeld

29. maj 2011

twinny

jaah det er skønt...

Min kæreste var ved a tude igår.. da de sparkede og man kunne se det...

Anmeld

29. maj 2011

Sakris

Åh så fint. 

Jeg savner helt min datters små spark når jeg ser det Det er så skønt!

Anmeld

29. maj 2011

marloutti

Ih, hvor fint.... Jeg nåede bare aldrig at fange det!! Det var som om han vidste, når jeg tog kameraet frem, for så stoppede han.. Typisk... Hvor fedt, du fik det optaget...  Man vil jo bare så gerne dele det med nogen...

Anmeld

29. maj 2011

2babygirls

Hihi, det er så hyggeligt at ligge og kigge på og følge med i, og bare vent, til hun er stor og voldsom haha... Har også filmet en del

Anmeld

29. maj 2011

Magsen

Secrets skriver:

Tror dælme også jeg kommer til at savne den når hun er ude 

Det GØR du, det kan jeg garrantere dig for  heh

Anmeld

29. maj 2011

Dinna88

Ah, så livsbekræftende!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.