Sikke en situation du er kommet i.
Jeg kunne sige så meget om, hvad JEG synes du skal. Men det er KUN DIG, der kan træffe den endegyldige valg.
Men vil nu alligevel give min mening til kende.
Du ved jo nok inderst inde, hvad der er det bedste for dig, og om ikke andet, hvad der bedst for jeres søn.
Han fortjener en masse kærlighed og omsorg, hvilket hans far åbenbart ikke kan give ham. Han er bestemt IKKE tjent med, at der ikke er råd til hverken bleer eller en fødselsdag, HAN HAR IKKE bedt om at blive født.
Uden at være ufølsom, så synes jeg du skal tænke på din søns behov, fremfor dine egne. Det er meget muligt at du elsker din mand, men din burde ikke opleve den form for opvækst, fordi du ikke er klar til at give slip. Igen har påstået at det er nemt, men det vil sætte sig spor i dit barn. "Red dit barn, så længe han er for lille til at huske.
Dernæst ikke sagt, at du ikke kan forsøge at hjælpe din mand udefra, men ville nok ikke vælge at bo sammen med manden, så længe han ikke kan gøre noget godt for sin familie.
Beklager hvis mine ord er hårde, men går udfra det er ærlighed du søger, fremfor mellidenhed.
De bedste ønsker held i fremtiden til dig.

Anmeld