årh det er jeg ked af at læse...
men hvis du elsker ham. for han er sikkert rigtig sød indeni. og han har brug for hjælp til selvhjælp..
har du set programmet ultimatum.. der sidder familien samlet og hver i sær skriver de et brev omkring deres følelser, (for en alkoholiker/hashmisbruger kan ikke se at andre lider, de tror kun at det er dem selv der har det dårligt.... (trust me jeg ved EN MASSE om det, da min søster var misbruger både af alkohol og hash.)
skriv ned i et brev, gå sammen med nogle familie medlemmer, hvis dine børn er store nok bed dem om det samme. skriv ned hvad jeres følelser er omkring hans misbrug og hvad i føler når han drikker sig fuld. og hvad i godt kunne tænke jer at han gjorde sammen med jer istedet for at drikke og ryge..
fortæl ham hvilke konsekvenser det vil have for ham hvis han nægter at tage i behandling. evt undersøg hvilke steder han kan komme i behandling og evt tal med kommunen hvis i skal have at han får støtte til det.. og så bed ham om at tage i behandling ellers kan i ikke være en familie hvor han er med i længere...
tro mig. det vil virke...
jeg
fingre for jer og for at det vil lykkedes jer at få ham i behandling 
Anmeld