Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dictes mor skriver: Ja ik, og hans stemme er bare så dejlig... Og så forlader han DR om tre uger, snøft...
Ja ik, og hans stemme er bare så dejlig... Og så forlader han DR om tre uger, snøft...
Noooooooo! Hvorfor?
Jeg får en trang til lige at slikke ham på kinden - altså et bestemt stykke af den ved munden og hagen... Det gør jeg også med Simon Kvamm og Jude Law...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rudi Køhnke
Ranarupta skriver: Noooooooo! Hvorfor? Jeg får en trang til lige at slikke ham på kinden - altså et bestemt stykke af den ved munden og hagen... Det gør jeg også med Simon Kvamm og Jude Law...
mmm sådan noget må du slet ikke sige... Kommer vist til at drømme sødt i nat...
Han har fået job på tv3, og det kan jeg ikke se overvejer om vi skal have viasat
Jeg har været HELT vild med Mikkel siden jeg var 5 år!!!! Min søster har gået i klasse med ham gennem hele folkeskolen, og også været kærester med ham, så jeg har været HELT tæt på godten.... NAM NAM!!!!!!!
ARRRHHMEN altså... se ham lige - SHIT han er hamrende lækker, OG så er han samtidig en SUPER sød fyr!!!!
misslea skriver: Jeg har været HELT vild med Mikkel siden jeg var 5 år!!!! Min søster har gået i klasse med ham gennem hele folkeskolen, og også været kærester med ham, så jeg har været HELT tæt på godten.... NAM NAM!!!!!!! ARRRHHMEN altså... se ham lige - SHIT han er hamrende lækker, OG så er han samtidig en SUPER sød fyr!!!!
Han er også drøncharmerende.
Helt klart Mikkel Kessler....
Ham er jeg klart med på....
Så enig!!!! Du var bare lige lidt hurtigere end mig...
Måske er det min rødvin brandet... men kan sgu ikke lade være med at tænke om, han slår en så hårdt ir røven under sex, så man flyver ud af sengen hahaha. Men jo, han er mega cute
Dictes mor skriver: Nååå, det kan jeg ikke se
Nååå, det kan jeg ikke se
det er også slut..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128