DK's lækreste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2011

Ranarupta

Dictes mor skriver:

Ja ik, og hans stemme er bare så dejlig... Og så forlader han DR om tre uger, snøft...

Noooooooo! Hvorfor? 

Jeg får en trang til lige at slikke ham på kinden - altså et bestemt stykke af den ved munden og hagen...  Det gør jeg også med Simon Kvamm og Jude Law...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

h_bernie

Rudi Køhnke

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. maj 2011

Dictes mor

Ranarupta skriver:

Noooooooo! Hvorfor? 

Jeg får en trang til lige at slikke ham på kinden - altså et bestemt stykke af den ved munden og hagen...  Det gør jeg også med Simon Kvamm og Jude Law...

mmm sådan noget må du slet ikke sige... Kommer vist til at drømme sødt i nat...

Han har fået job på tv3, og det kan jeg ikke se overvejer om vi skal have viasat

Anmeld

28. maj 2011

misslea

Jeg har været HELT vild med Mikkel siden jeg var 5 år!!!! Min søster har gået i klasse med ham gennem hele folkeskolen, og også været kærester med ham, så jeg har været HELT tæt på godten.... NAM NAM!!!!!!!

ARRRHHMEN altså... se ham lige - SHIT han er hamrende lækker, OG så er han samtidig en SUPER sød fyr!!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. maj 2011

Dictes mor

misslea skriver:

Jeg har været HELT vild med Mikkel siden jeg var 5 år!!!! Min søster har gået i klasse med ham gennem hele folkeskolen, og også været kærester med ham, så jeg har været HELT tæt på godten.... NAM NAM!!!!!!!

ARRRHHMEN altså... se ham lige - SHIT han er hamrende lækker, OG så er han samtidig en SUPER sød fyr!!!!

Han er også drøncharmerende.

Anmeld

28. maj 2011

MetteT

Helt klart Mikkel Kessler....

Anmeld

28. maj 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
misslea skriver:

Ham er jeg klart med på....

Anmeld

28. maj 2011

MetteT

misslea skriver:

Så enig!!!! Du var bare lige lidt hurtigere end mig...

Anmeld

28. maj 2011

Malene84

misslea skriver:

Måske er det min rødvin brandet... men kan sgu ikke lade være med at tænke om, han slår en så hårdt ir røven under sex, så man flyver ud af sengen  hahaha. Men jo, han er mega cute

Anmeld

28. maj 2011

Isabella_mor

Dictes mor skriver:

Nååå, det kan jeg ikke se

det er også slut..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.