Tunikaer - som lovet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2011

Skouboe

dorthemus skriver:

Det skal vi da se et billede af

Hvis du bladrer et par indlæg ned på min blog, kan du se hende med hele sættet på

http://morssmukkepiger.blogspot.com/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

Skouboe

Molly23 skriver:

Jeg bliver simpelthen også nød til at eje sådan en tunika i lilla æbelstof i str. 80. Den er så fin.

På din hjemmeside har du et par bukser i mørkeblå denim med æble applikeret på låret - sælger du dem stadig? og hvad koster de?

Gerne - skal det være str. 74/80 eller 80/86?

Bukserne med den lilla stribede rib og æblet på låret koster 250 kr.

Anmeld

28. maj 2011

dorthemus

Skouboe skriver:

Hvis du bladrer et par indlæg ned på min blog, kan du se hende med hele sættet på

http://morssmukkepiger.blogspot.com/

Årh ja hvor fint...og fede bukser også  DEjlige piger du har.

Anmeld

28. maj 2011

Molly23

Skouboe skriver:

Gerne - skal det være str. 74/80 eller 80/86?

Bukserne med den lilla stribede rib og æblet på låret koster 250 kr.

Hun bruger str. 74 nu (nogen gange str. 80), så jeg er faktisk i tvivl om det skal være en 74/80 eller 80/86 - det vil jo være ærgeligt hvis den er for lille om 2 måneder. Er de meget store i størrelsen? Det skal forresten være med lange ærmer og elastikkant.

Bukserne vil jeg også rigtig gerne bestille i en str. 80 :-)

Anmeld

28. maj 2011

Skouboe

dorthemus skriver:

Årh ja hvor fint...og fede bukser også  DEjlige piger du har.

Tak, og i lige måde da... hvor er det bare nogle skønne billeder du har lagt op af Runa i hendes 1 års tråd Det der pandehår er da slet ikke til at stå for...

Anmeld

28. maj 2011

Skouboe

Molly23 skriver:

Hun bruger str. 74 nu (nogen gange str. 80), så jeg er faktisk i tvivl om det skal være en 74/80 eller 80/86 - det vil jo være ærgeligt hvis den er for lille om 2 måneder. Er de meget store i størrelsen? Det skal forresten være med lange ærmer og elastikkant.

Bukserne vil jeg også rigtig gerne bestille i en str. 80 :-)

Jeg ville bestille 80/86 hvis jeg var dig - der er elastik i ærmerne, så det gør ikke noget at den er til den store side.

Jeg smider dig lige en PB

Anmeld

28. maj 2011

Skouboe

Zette skriver:

Ihh jeg vil gerne have en lilla småfolk i str. 86 og kan du sy mig to hovedpuder (jeg finder målene hvis du vil) oveni i samme stof.. ?

Jeg kan først sætte pengene ind tirsdag. Har brugt for mange i denne måned på prinsessen 

Skal tunikaen være str. 80/86 eller 86/92?

Jeg er ikke sikker på med puderne - det kommer an på hvor meget ekstra stof jeg kan skaffe, og du skal være opmærksom på at de bliver lidt små dyre fordi stoffet er så dyrt.

Hvis jeg har stof til det, gør jeg det gerne Hvor store skulle de være, hvis det var?

Anmeld

28. maj 2011

Molly23

Skouboe skriver:

Jeg ville bestille 80/86 hvis jeg var dig - der er elastik i ærmerne, så det gør ikke noget at den er til den store side.

Jeg smider dig lige en PB

Super, så tager jeg en str. 80/86 :-)

Anmeld

28. maj 2011

dorthemus

Skouboe skriver:

Tak, og i lige måde da... hvor er det bare nogle skønne billeder du har lagt op af Runa i hendes 1 års tråd Det der pandehår er da slet ikke til at stå for...

Hendes bundesliga-hår, hahaha  Langt foran og bagtil og ikke en skid i siderne...min lille mus Tak skal du have

Anmeld

29. maj 2011

smokin

Skouboe skriver:

Skal tunikaen være str. 80/86 eller 86/92?

Jeg er ikke sikker på med puderne - det kommer an på hvor meget ekstra stof jeg kan skaffe, og du skal være opmærksom på at de bliver lidt små dyre fordi stoffet er så dyrt.

Hvis jeg har stof til det, gør jeg det gerne Hvor store skulle de være, hvis det var?

det måler jeg lige imorgen, hvor dyrt regner du med det bliver? jeg tror tunikaen skal være 80/86. det er kun om maven der er plads problemer haha. bliver ærmerne med blonder også?

vi vil gerne have lange ærmer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.