Tunikaer - som lovet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2011

Carina:-)

Jeg har en som ligger lige imellem 92 og 98-

Når nu de skal bruges til efteråret,skal det så mon være 92/98 eller 98/104?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

bullerbassen

Skouboe skriver:

Ja, hun var ellers ved at være så dygtig til det der med at sove, men så kom tænderne... I det mindste er det hurtigt overstået når der kommer så mange ad gangen...

Det kender vi alt til det med søvnen , her sover Silas først hele natten nu her og han er fra okt 09. Han har døjet med AB og derfor ofte syg og hver gang vi havde styr på søvnen - bum bum så var jan syg med feber og vi kunne startet forfra.

Håber snart tænderne kommer igennem så hun igen bliver frisk og så er jeg klar

Anmeld

28. maj 2011

dorthemus

Åhhhhhhhhh hvor er det bare fint, det Småfolk-stof. Jeg ville gerne bestille en allerede nu hvor der er stof, men jeg tror lønkontoret har lavet en stor fejl mht min løn. Så jeg skal lige have snakket med dem mandag før jeg ved hvad jeg kan spendere.

Anmeld

28. maj 2011

Skouboe

Carina:-) skriver:

Jeg har en som ligger lige imellem 92 og 98-

Når nu de skal bruges til efteråret,skal det så mon være 92/98 eller 98/104?

Jeg ville sige 98/104. Der er elastik i ærmerne, så det gør ikke noget at de er lidt lange og så er du sikker på at hun kan passe den, og I får ordentligt glæde af den. Der er ikke noget værre end at købe noget fedt tøj, og 1 måned senere kan de ikke passe det længere, fordi man købte det til den lille side...

Anmeld

28. maj 2011

Skouboe skriver:

Der er en del der har efterspurgt tunikaer, så jeg har været ved at kigge hvad jeg har i gemmerne. Vær opmærksom på at der er en del af stofferne hvor jeg ikke har ret meget, og det bliver solgt efter først til mølle. Det er muligt at bestille nu og betale til den 1.

Alle tunikaer kan bestilles med kort, 3/4 eller lange ærmer og med elastik eller almindelig oplægning i ærmerne.

Størrelserne er som følger: 68/74, 74/80, 80/86, 86/92,92/98 & 98/104.

Tunikaer i æblestoffet fra Småfolk koster 250 kr, "Summersong" stoffet koster 225 kr og resten 200 kr. For alle tunikaer gælder det at hvis man køber 3 eller flere får man 15% rabat + portoen betalt. Det er ligegyldigt om det er i forskelligt stof, eller om ærmelængden er forskellig, bare det er samme model.

Du kan frit sammensætte Krop og Ærmer i 2 forskellige slags stof, vælge det samme stof eller få ærmer i Broderi Anglaise som den her model har.

Så vil jeg gerne bestille en af dem her med lange ærmer i str 98/104

Anmeld

28. maj 2011

Skouboe

bullerbassen skriver:

Det kender vi alt til det med søvnen , her sover Silas først hele natten nu her og han er fra okt 09. Han har døjet med AB og derfor ofte syg og hver gang vi havde styr på søvnen - bum bum så var jan syg med feber og vi kunne startet forfra.

Håber snart tænderne kommer igennem så hun igen bliver frisk og så er jeg klar

Så ved I godt hvor hårdt det er.. Silja har døjet med en svær omgang refluks siden fødslen og hun fik dræn i da hun var 5 måneder gammel, og det er først her de sidste 3 uger at hun er begyndt at sove stabilt mere end 45 minutter ad gangen.. og så kommer de forbistrede tænder!

Der er nok ikke andet at gøre end at overleve og vente på at det bliver bedre...

Anmeld

28. maj 2011

Skouboe skriver:

Forskelligt - 200 kr /stk.

Og en med sommerfugle-Måske også med hvide ærmer? Eller bliver det for meget?

Ærmerne skal være lange

Anmeld

28. maj 2011

Skouboe

Hvilken en af dem?

Anmeld

28. maj 2011

Skouboe

De lilla i æblestof?

Anmeld

28. maj 2011

Skouboe skriver:

What a hoot stof. 200 kr / stk.

Og en med uglerne på grenene-Der skal ærmerne være lange og i samme stof

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.