Tunikaer - som lovet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2011

LISBETH:-)

Skouboe skriver:

Det bliver 552,50. Jeg sender dig lige en PB

Hvilken størrelse?

Fnis jeg er vist så ivrig at jeg helt har glemt de vigtige detaljer. De skal alle være i str. 92/98 og 1000 tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

Moster Lagkage

hvor sren køber du dit stof henne??? (haha, hvem er din puscher), min lokale stof og stil har ikke så fine tekstiler<

Anmeld

27. maj 2011

Skouboe

lisbeth2910 skriver:

Hov JO og den skal være med korte ærmer. Kan ærmerne være lidt ala pompdelux's kortærmet tunikaer for dem passer hun nemlig perfekt? De er ligesom syet ind underarmen og løse foroven - svært og forklarer men håber du ejer noget pompdelux og forstår

Jeg ved godt hvad du mener - jeg skal se hvad jeg kan gøre - mønstret er ikke så nemt at ændre på den måde - der er ret stor forskel i ærmerne. Er du ikke sød at måle hende om overarmen og om håndleddet, så jeg er sikker på at jeg ikke får lavet elastikken for stram?

Anmeld

27. maj 2011

Skouboe

Moster Lagkage skriver:

hvor sren køber du dit stof henne??? (haha, hvem er din puscher), min lokale stof og stil har ikke så fine tekstiler<

Noget er fra Stof og stil, noget er fra stof 2000, men det meste er fra USA

Anmeld

27. maj 2011

LISBETH:-)

Skouboe skriver:

Jeg ved godt hvad du mener - jeg skal se hvad jeg kan gøre - mønstret er ikke så nemt at ændre på den måde - der er ret stor forskel i ærmerne. Er du ikke sød at måle hende om overarmen og om håndleddet, så jeg er sikker på at jeg ikke får lavet elastikken for stram?

Det gør jeg i morgen når hun er vågnet af sin skønhedssøvn!

Anmeld

28. maj 2011

smokin

Ihh jeg vil gerne have en lilla småfolk i str. 86 og kan du sy mig to hovedpuder (jeg finder målene hvis du vil) oveni i samme stof.. ?

Jeg kan først sætte pengene ind tirsdag. Har brugt for mange i denne måned på prinsessen 

Anmeld

28. maj 2011

bullerbassen

Skouboe skriver:

Summersong Stof - 225 kr pr. stk.

Er simpelhen helt vild med det stof - hvorfor har jeg ikke en pige

Anmeld

28. maj 2011

Skouboe

bullerbassen skriver:

Er simpelhen helt vild med det stof - hvorfor har jeg ikke en pige

Jeg har en på 10 måneder billigt til salg.. I øjeblikket er der 3 tænder i overmunden på vej igennem samtidigt, så hun har feber, er sur og gal og sover ikke...

Anmeld

28. maj 2011

bullerbassen

Skouboe skriver:

Jeg har en på 10 måneder billigt til salg.. I øjeblikket er der 3 tænder i overmunden på vej igennem samtidigt, så hun har feber, er sur og gal og sover ikke...

Altså da jeg læste de første 9 ord - tænkte jeg - hende snupper jeg ski men da resten var læst - ej springer over

Øv øv det lyder bestemt ikke sjovt lige nu ... Håber snart de vender igen.

Anmeld

28. maj 2011

Skouboe

bullerbassen skriver:

Altså da jeg læste de første 9 ord - tænkte jeg - hende snupper jeg ski men da resten var læst - ej springer over

Øv øv det lyder bestemt ikke sjovt lige nu ... Håber snart de vender igen.

Ja, hun var ellers ved at være så dygtig til det der med at sove, men så kom tænderne... I det mindste er det hurtigt overstået når der kommer så mange ad gangen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.