Tunikaer - som lovet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2011

Carina:-)

Skouboe skriver:

De lilla i æblestof?

Ja tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

Skouboe

dorthemus skriver:

Åhhhhhhhhh hvor er det bare fint, det Småfolk-stof. Jeg ville gerne bestille en allerede nu hvor der er stof, men jeg tror lønkontoret har lavet en stor fejl mht min løn. Så jeg skal lige have snakket med dem mandag før jeg ved hvad jeg kan spendere.

Jeg reserverer en til dig

Anmeld

28. maj 2011

dorthemus

Skouboe skriver:

Jeg reserverer en til dig

Hvor er du bare en skat  Synes den prototype du lavede bare er så fin

Anmeld

28. maj 2011

bullerbassen

Skouboe skriver:

Så ved I godt hvor hårdt det er.. Silja har døjet med en svær omgang refluks siden fødslen og hun fik dræn i da hun var 5 måneder gammel, og det er først her de sidste 3 uger at hun er begyndt at sove stabilt mere end 45 minutter ad gangen.. og så kommer de forbistrede tænder!

Der er nok ikke andet at gøre end at overleve og vente på at det bliver bedre...

Åh nej det lyder bestemt ikke rart - I har da godt nok også været ramt. Ja kender alt til det - som du siger det handler bare om at overleve og når tiden så kommer, pu ha man værner om sin søvn.

Så kan sagtens sætte mig ind i det. Det er først den sidst måned - 1½ Silas er begyndt og sove HELE natten.

Håber snart i får jeres søvn .... manglende søvn er den værste tortur mod et menneske

Anmeld

28. maj 2011

På din hjemmeside har du en kjole babyfløjl med småhjerter-Sådan en vil jeg gerne have med i str 98

Anmeld

28. maj 2011

Skouboe

dorthemus skriver:

Hvor er du bare en skat  Synes den prototype du lavede bare er så fin

Jeg er også rigtigt stolt af den Og den sidder rigtigt godt på Silja

Anmeld

28. maj 2011

Skouboe

Carina:-) skriver:

På din hjemmeside har du en kjole babyfløjl med småhjerter-Sådan en vil jeg gerne have med i str 98

Sådan en syr jeg til dig Jeg sender dig lige en PB

Anmeld

28. maj 2011

Molly23

Jeg bliver simpelthen også nød til at eje sådan en tunika i lilla æbelstof i str. 80. Den er så fin.

På din hjemmeside har du et par bukser i mørkeblå denim med æble applikeret på låret - sælger du dem stadig? og hvad koster de?

Anmeld

28. maj 2011

Skouboe skriver:

Sådan en syr jeg til dig Jeg sender dig lige en PB

Super.

Du har set at jeg gerne vil have 3 forskellige tunikaer?

Anmeld

28. maj 2011

dorthemus

Skouboe skriver:

Jeg er også rigtigt stolt af den Og den sidder rigtigt godt på Silja

Det skal vi da se et billede af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.