Weeeee alle sammen!!! Hvor er det bare stort...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

ønskebarn74 skriver:

1000 tak søde..

Hvordan har du det???????

Lene

Åh kan se i den anden tråd at det er på Tirsdag  Hvor er det bare fedt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

ønskebørn74

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg drikker og drikker og bliver bedre og bedre til det. Det er min nakke der driller er jeg sikker på. . Så jeg skal i gang med noget afspænding, så tænker Yoga, for det har jeg været rigtig glad for. Må bare få lidt hjælp af instruktøren til at passe lidt på så jeg ikke laver noget dumt. Men tusind tak for de mange gode råd. Kan helt sikkert bruge dem til noget!

Hvor er det altså bare spændende!! Hvornår skal du så scannes første gang? 

Jeg har samme problem med nakken... Jeg har fået sådan nogle ball stic bolde... Tager en af dem og ligger den imellem mig og en vøg og ladder den køre rundt imens jeg trykker ind imod vægen... Den kan lige tage det hele her efter jeg er blevet god til det... Prøv det, de er bare vildt gode!!!!! Og husk under skulder bladet og når lænden driller er de også gode....

Jeg var til 1. scanning idag...  Der er lagt en opdate ind på den... Og så skal jeg allerede igen d. 1.6... Er så spændt...

Anmeld

28. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

ønskebarn74 skriver:

Jeg har samme problem med nakken... Jeg har fået sådan nogle ball stic bolde... Tager en af dem og ligger den imellem mig og en vøg og ladder den køre rundt imens jeg trykker ind imod vægen... Den kan lige tage det hele her efter jeg er blevet god til det... Prøv det, de er bare vildt gode!!!!! Og husk under skulder bladet og når lænden driller er de også gode....

Jeg var til 1. scanning idag...  Der er lagt en opdate ind på den... Og så skal jeg allerede igen d. 1.6... Er så spændt...

Uh dem må jeg ud at finde   Tak for rådet. 

Anmeld

28. maj 2011

ønskebørn74

Åh kan se i den anden tråd at det er på Tirsdag  Hvor er det bare fedt. 

Ja det er 2. scanning... Og jeg er vildt spændt!!!!

Anmeld

28. maj 2011

ønskebørn74

Uh dem må jeg ud at finde   Tak for rådet. 

Var så lidt søde!!!! De små er bedst synes jeg...

Anmeld

28. maj 2011

baby84

ønskebarn74 skriver:

Vi er igang igen med vores 3 IVF/ICSI forsøg... Jeg har lige tilmeldt os idag... Og TADA.... Det blev den korte protokol, men sikkert på ny medicin som hentes imorgen.... Jeg skal scannes imorgen... Så ønsk os held at det hele er ok og at jeg ikke igen har cyster...

Vi er super glade og har fundet de positive tanker frem....

til jer alle sammen!!!!!!!!!!!

held og lykke..det skal bare lykkes for jer denne gang

Anmeld

28. maj 2011

ønskebørn74

baby84 skriver:

held og lykke..det skal bare lykkes for jer denne gang

1000 tak sødeste!!!  Tror på det denne gang... Jeg havde en super scanning idag...  Der er en opdate med info om æg osv.. Er bare så glad!!!

Hvordan har du det???

Lene

Anmeld

28. maj 2011

baby84

ønskebarn74 skriver:

1000 tak sødeste!!!  Tror på det denne gang... Jeg havde en super scanning idag...  Der er en opdate med info om æg osv.. Er bare så glad!!!

Hvordan har du det???

Lene

Åh hvor var det fantastisk..tillykke med den flotte scanng. Det bliver så spændende..Kan bare mærke at det bliver en lykke-behandling fuld af god energi.

Har lige lavet en update.. Det er ikke gået så godt på det sidste med to aflyste fryseforsøg og nu mistanke om PCO, men jeg er indstillet på at det næste fryseforsøg bliver vores aller sidste

Anmeld

29. maj 2011

twinboys

ønskebarn74 skriver:

1000 tak søde.....

Hvordan har i det???

Lene

Tak fordi du spørger...

Her går det op og ned

Anmeld

29. maj 2011

AnneH

ønskebarn74 skriver:

1000 tak sødeste.....

Hvordan har du det????

Lene

Her går det ok, er bare så træt for tiden og kan sove det meste af dagen hvis jeg fik lov.

Er meget spændt på scanningen d. 7 juni. Jeg tror ikke helt på at den er der endnu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.