Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ønskebarn74 skriver: Vi er igang igen med vores 3 IVF/ICSI forsøg... Jeg har lige tilmeldt os idag... Og TADA.... Det blev den korte protokol, men sikkert på ny medicin som hentes imorgen.... Jeg skal scannes imorgen... Så ønsk os held at det hele er ok og at jeg ikke igen har cyster... Vi er super glade og har fundet de positive tanker frem.... til jer alle sammen!!!!!!!!!!!
Vi er igang igen med vores 3 IVF/ICSI forsøg... Jeg har lige tilmeldt os idag... Og TADA.... Det blev den korte protokol, men sikkert på ny medicin som hentes imorgen.... Jeg skal scannes imorgen... Så ønsk os held at det hele er ok og at jeg ikke igen har cyster...
Vi er super glade og har fundet de positive tanker frem....
til jer alle sammen!!!!!!!!!!!
FAntastisk. ALT det bedste til jer. fingre for sikkert resultat.
KH Malene
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nielsen80 skriver: Vi har det faktisk rigtig godt. Vores pause har været den rigtige beslutning for os - vi nyder virkelig at bare kunne være kærester uden påvirkning af hormoner og de store følesesmæssige op- og nedture. Så jeg er overbevidst om, at min krop bare er super klar, når vi går i gang i August igen. Er sikker på vi begge når at blive gravide inden året er omme
Vi har det faktisk rigtig godt. Vores pause har været den rigtige beslutning for os - vi nyder virkelig at bare kunne være kærester uden påvirkning af hormoner og de store følesesmæssige op- og nedture. Så jeg er overbevidst om, at min krop bare er super klar, når vi går i gang i August igen. Er sikker på vi begge når at blive gravide inden året er omme
Hvor er det bare dejligt at høre at du er så positiv!!!!!
Og jeg tror du har ret, vi skal da bare være så gravide til jul!!!!
Lene
FrkLarsen skriver: KRYDSE KRYDSE KRYDSE! Håber det bedste for jer og at der ingen cyster er at se!!! Ventetiden har været lang nok for jer nu, KOM SÅ BABY!!!
KRYDSE KRYDSE KRYDSE!
Håber det bedste for jer og at der ingen cyster er at se!!!
Ventetiden har været lang nok for jer nu, KOM SÅ BABY!!!
1000 tak sødeste..... Det gik godt, opdate følger i en ny tråd...
AnneP skriver: Jubiiiii hvor fedt søde!!!!
Jubiiiii hvor fedt søde!!!!
1000 tak søde.....
Hvordan har du det???
Nessie skriver: Hvor skønt, tillykke med det For at alt er som det skal være, og at 3. gang er lykkens gang (ligesom for os )
Hvor skønt, tillykke med det
For at alt er som det skal være, og at 3. gang er lykkens gang (ligesom for os )
1000 tak søde..... Håber du får ret!!!!!
fnuggi skriver: åhh hvor er det dejlig for jer og at det bliver den korte er jo super alt mulig held og lykke til jer
åhh hvor er det dejlig for jer og at det bliver den korte er jo super
alt mulig held og lykke til jer
CHD skriver: for jer alt hvad jeg kan. ICSI og den korte model virkede her, og jeg er sikker på det også virker hos jer
for jer alt hvad jeg kan.
ICSI og den korte model virkede her, og jeg er sikker på det også virker hos jer
1000 tak søde..... Og dejligt med en solstråle historie!!!!
Kruse90 skriver: Jubii hvor er det skøntHepper på jer
Jubii hvor er det skøntHepper på jer
twinboys skriver: hep hep hep
hep hep hep
Hvordan har i det???
AnneH skriver: Weeeee. Hvor er det godt for at det er jeres tur nu.
Weeeee. Hvor er det godt
for at det er jeres tur nu.
1000 tak sødeste.....
Hvordan har du det????
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128