Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
KRYDSE KRYDSE KRYDSE!
Håber det bedste for jer og at der ingen cyster er at se!!!
Ventetiden har været lang nok for jer nu, KOM SÅ BABY!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ønskebarn74 skriver: Vi er igang igen med vores 3 IVF/ICSI forsøg... Jeg har lige tilmeldt os idag... Og TADA.... Det blev den korte protokol, men sikkert på ny medicin som hentes imorgen.... Jeg skal scannes imorgen... Så ønsk os held at det hele er ok og at jeg ikke igen har cyster... Vi er super glade og har fundet de positive tanker frem.... til jer alle sammen!!!!!!!!!!!
Vi er igang igen med vores 3 IVF/ICSI forsøg... Jeg har lige tilmeldt os idag... Og TADA.... Det blev den korte protokol, men sikkert på ny medicin som hentes imorgen.... Jeg skal scannes imorgen... Så ønsk os held at det hele er ok og at jeg ikke igen har cyster...
Vi er super glade og har fundet de positive tanker frem....
til jer alle sammen!!!!!!!!!!!
Jubiiiii hvor fedt søde!!!!
Hvor skønt, tillykke med det
For at alt er som det skal være, og at 3. gang er lykkens gang (ligesom for os )
åhh hvor er det dejlig for jer og at det bliver den korte er jo super
alt mulig held og lykke til jer
for jer alt hvad jeg kan.
ICSI og den korte model virkede her, og jeg er sikker på det også virker hos jer
Jubii hvor er det skøntHepper på jer
hep hep hep
Weeeee. Hvor er det godt
for at det er jeres tur nu.
Juhuuuuuuu!!!! Jubiiiiiiiiiiii!!!!! Det var bare dagens gode nyhed.
Ej hvor godt. Krydser fingre for at det er sidste gang i skal igennem det, og at du om få uger står med en positiv test
WEEEE, JUBIIII!!! Hvor er det bare skønt søde
Jeg hepper og glæder mig til at følge med på sidelinjen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128