Weeeee alle sammen!!! Hvor er det bare stort...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2011

ønskebørn74

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Juhuuuuuuu!!!! Jubiiiiiiiiiiii!!!!! Det var bare dagens gode nyhed. 

Ej hvor godt. Krydser fingre for at det er sidste gang i skal igennem det, og at du om få uger står med en positiv test 

1000 tak søde..

Hvordan har du det???????

Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

ønskebørn74

Lisbeth1985 skriver:

WEEEE, JUBIIII!!! Hvor er det bare skønt søde

Jeg hepper og glæder mig til at følge med på sidelinjen

1000 tak søde!!!!

Hvordan har du det????? Hvornår tager du afsted????

Lene

Anmeld

28. maj 2011

ønskebørn74

Malene76 skriver:

FAntastisk.  ALT det bedste til jer.  fingre for sikkert resultat.

KH Malene

1000 tak søde..

Hvordan har du det??????

Lene

Anmeld

28. maj 2011

Lisbeth1985

ønskebarn74 skriver:

1000 tak søde!!!!

Hvordan har du det????? Hvornår tager du afsted????

Lene

Jeg har det godt Jeg knokler med en opgave, som skal afleveres, inden jeg rejser næste søndag.. Jeg nyder, at have "fri" fra behandlig, selvom jeg selvfølgelig også har dage, hvor jeg bare vil igang igen med det samme.. Men alt i alt tror jeg, at det er den rigtige beslutning vi har taget

Anmeld

28. maj 2011

Malene76

ønskebarn74 skriver:

1000 tak søde..

Hvordan har du det??????

Lene

Jeg har det skønt.  Er dog noget angrebet af utilpashed/kvalme, det synes jeg er lidt tidligt.  Det føles stadig meget mærkeligt at tænke på at jeg er gravid.

KH Malene

Anmeld

28. maj 2011

ønskebørn74

Jeg har det skønt.  Er dog noget angrebet af utilpashed/kvalme, det synes jeg er lidt tidligt.  Det føles stadig meget mærkeligt at tænke på at jeg er gravid.

KH Malene

Det kan jeg sørme god forstå... Gør dig kunsten efter i denne måned, skal vi ikke aftale det....

Har lige lavet opdate på scanningen idag....

https://www.baby.dk/debat/111638pi1/barnloeshedsbehandling/weeeeeee--------jeg-kan-slet-ikke-faa-armene-ned.aspx

Lene

Anmeld

28. maj 2011

Malene76

ønskebarn74 skriver:

Det kan jeg sørme god forstå... Gør dig kunsten efter i denne måned, skal vi ikke aftale det....

Har lige lavet opdate på scanningen idag....

https://www.baby.dk/debat/111638pi1/barnloeshedsbehandling/weeeeeee--------jeg-kan-slet-ikke-faa-armene-ned.aspx

Lene

Jo sgu!!! Det er SÅ meget en aftale!!  så meget for at den er hjemme hurtigt.  

KH Malene

Anmeld

28. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

1000 tak søde..

Hvordan har du det???????

Lene

Har det fantastisk. Var til NF forleden og alt var fint. Damen var lidt stresset og fraværende, så det var vi lidt kede af bagefter, men det væsentlige var jo at baby havde det godt derinde, og det havde den 

Jeg døjer mest med træthed og hovedpine. Nu vil jeg begynde til noget Yoga for at afspænde lidt. 

Ihhh hvor jeg håber det bare bliver nu søde Lene. Hvor skal i bare ikke mere lort igennem nu. I fortjener fremgang.

Anmeld

28. maj 2011

ønskebørn74

Har det fantastisk. Var til NF forleden og alt var fint. Damen var lidt stresset og fraværende, så det var vi lidt kede af bagefter, men det væsentlige var jo at baby havde det godt derinde, og det havde den 

Jeg døjer mest med træthed og hovedpine. Nu vil jeg begynde til noget Yoga for at afspænde lidt. 

Ihhh hvor jeg håber det bare bliver nu søde Lene. Hvor skal i bare ikke mere lort igennem nu. I fortjener fremgang.

Hvor er det bare skønt at høre at det går godt med dig og bebsen..... Hovedpinen kan muligvis afhjælpes ved at du øger dit væske indtag... Kroppen bruger meget væske på at danne fostervand og suger væsken ud af dig og det giver hovedpine hvis ikke man får nok vand... Hormonerne i kroppen bliver også for højt koncentreret og der giver hovedpine...

1000 Tak for de gode ønsker..... Jeg har lige stukket mig for 1. gang... Skal starte på 187,5 enheder.... Vildt højt... Så nu må vi se om alle ægene kommer med...

Lene

Anmeld

28. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

ønskebarn74 skriver:

Hvor er det bare skønt at høre at det går godt med dig og bebsen..... Hovedpinen kan muligvis afhjælpes ved at du øger dit væske indtag... Kroppen bruger meget væske på at danne fostervand og suger væsken ud af dig og det giver hovedpine hvis ikke man får nok vand... Hormonerne i kroppen bliver også for højt koncentreret og der giver hovedpine...

1000 Tak for de gode ønsker..... Jeg har lige stukket mig for 1. gang... Skal starte på 187,5 enheder.... Vildt højt... Så nu må vi se om alle ægene kommer med...

Lene

Jeg drikker og drikker og bliver bedre og bedre til det. Det er min nakke der driller er jeg sikker på. . Så jeg skal i gang med noget afspænding, så tænker Yoga, for det har jeg været rigtig glad for. Må bare få lidt hjælp af instruktøren til at passe lidt på så jeg ikke laver noget dumt. Men tusind tak for de mange gode råd. Kan helt sikkert bruge dem til noget!

Hvor er det altså bare spændende!! Hvornår skal du så scannes første gang? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.