Det skete så bar' IKKE det dér!...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2011

Hasselnødden

Melbek skriver:

lol.. måtte lige grine lidt og så gik sandheden op for mig - det kunne ligeså godt være mig til mit bryllup om 2½ måned ...føler så meget med dig, selvom det er lidt sjovt Har hverken råd eller fif til sådan noget, men håber du finder ud af en pæn løsning! og tillykke med det hemmelige bryllup

Uha, du må endelig ikke efterabe i denne situation  Og tillykke med dit eget kommende bryllup - og tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

Hasselnødden

o1Mutte skriver:

Tror nu godt det kan nå at gro lidt ud Den var værrer hvis det var blevet plukket

(Kunne nu godt tænke mig at se det billede )

Ha, det er jeg ikke i tvivl om. Lægger det ind senere, skal afsted efter lillemanden om lidt

Anmeld

27. maj 2011

o1Mutte

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Ha, det er jeg ikke i tvivl om. Lægger det ind senere, skal afsted efter lillemanden om lidt

Hih okay

Anmeld

27. maj 2011

Hasselnødden

Laulund87 skriver:

Kan du ikke tegne det op på en eller anden måde?

Jeg tænker ikke at det er helt umuligt  må bare forsøge mig frem med hvad jeg nu har i dagene op til.. så må det kunne gå på dagen også

Anmeld

27. maj 2011

Trinemusen

Dinna88 skriver:

rolig, rolig, rolig. Når nu det kun er noget af øjenbrynet, så burde en make-up artist kunne fikse det. Jeg kender en der har SÅ "lidt" øjenbryn, at der næsten intet er - og hendes ser faktisk forholdsvis naturlige ud, fordi hun fylder dem ud med øjenskygge og streg

præcis lige mine ord - INGEN PANIK!!

Det kan GODT reddes!!!

Anmeld

27. maj 2011

norenberg

hvis det er barberet af ville det i mit tilfælde godt kunne nå at gro ud...men syntes også mine vokser som ukrudt...

Anmeld

27. maj 2011

Dinna88

Trinemusen skriver:

præcis lige mine ord - INGEN PANIK!!

Det kan GODT reddes!!!

Jep

Anmeld

27. maj 2011

Hasselnødden

Ja, hvad skal jeg sige... et spektakulært blondine-øjeblik!  Manden kunne ikke lade være at trække på smilebåndet og dét kunne jeg såmænd heller ikke. Tager det ikke så tungt mere, det er sgu for komisk og han syntes tilmed jeg er super fræk nu jeg er trimmet  ha ha.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. maj 2011

Sabina

Ja, hvad skal jeg sige... et spektakulært blondine-øjeblik!  Manden kunne ikke lade være at trække på smilebåndet og dét kunne jeg såmænd heller ikke. Tager det ikke så tungt mere, det er sgu for komisk og han syntes tilmed jeg er super fræk nu jeg er trimmet  ha ha.

Dt kan du sagtens redde med noget make-up . intet problem søde  men gud hvor er det komisk

Anmeld

29. maj 2011

twinny

Det kan sagtens reddes...  Jeg har mindre øjenbryn end det der til hverdag.... bare sådan af natur.... Så bare roligt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.