Det skete så bar' IKKE det dér!...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.938 visninger
40 svar
0 synes godt om
27. maj 2011

Hasselnødden

En fantastisk dag er endt i mindre katastrofal katastrofe..

Jeg står og skal gidtes i næste uge og ville gøre mig lækker med alt hvad det indebærer nu hvor huset var tomt i et par timer for barn og mand og havde købt den her fancy maskine med hjem til øjenbrynene... og i butikken stod jeg godt nok og tænkte, at det bare ikke måtte ske at jeg kom til at tage for meget af mine øjenbryn og overvejede at holde mig til mine gamle velkendte produkter men nej, skulle prøve og lige som jeg står i de bedste tanker om en måske fræk aften med manden bare sådan... kommer jeg til at tage halvdelen af mit højre bryn af - udefra og ind.... 

Og jeg skal giftes i næste uge!!

Hvad skal jeg gøre, har I nogen gode råd? Kan bryn vokse hurtigt ud? Det kan med nød og næppe lade sig gøre med makeup og en brun streg at få det til at se ok ud, men på afstand. Tæt på..... ØV!

Beeen there anyone???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

o1Mutte

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Jeg står og skal gidtes i næste uge og ville gøre mig lækker med alt hvad det indebærer nu hvor huset var tomt i et par timer for barn og mand og havde købt den her fancy maskine med hjem til øjenbrynene... og i butikken stod jeg godt nok og tænkte, at det bare ikke måtte ske at jeg kom til at tage for meget af mine øjenbryn og overvejede at holde mig til mine gamle velkendte produkter men nej, skulle prøve og lige som jeg står i de bedste tanker om en måske fræk aften med manden bare sådan... kommer jeg til at tage halvdelen af mit højre bryn af - udefra og ind.... 

Hvad skal jeg gøre, har I nogen gode råd? Kan bryn vokse hurtigt ud? Det kan med nød og næppe lade sig gøre med makeup og en brun streg at få det til at se ok ud, men på afstand. Tæt på..... ØV!

Beeen there anyone???

Ejj shit   altså barberede du det af, eller blev det plukket ??

(billede ?? )

Anmeld

27. maj 2011

sarahb

EIIIII fuck!! omg!
Aner ikke hvad du kan gøre, andet end jeg håber du har abe bryn der vokser sindsygt!
Håber virkelig det når at komme ud.

Anmeld

27. maj 2011

mortilfreja

Beeen there anyone???

Åh nej  kan godt forstå din frustration.. Håber makeup kan gøre det..

Kram

Anmeld

27. maj 2011

Laulund87

Kan du ikke tegne det op på en eller anden måde?

Anmeld

27. maj 2011

Dinna88

rolig, rolig, rolig. Når nu det kun er noget af øjenbrynet, så burde en make-up artist kunne fikse det. Jeg kender en der har SÅ "lidt" øjenbryn, at der næsten intet er - og hendes ser faktisk forholdsvis naturlige ud, fordi hun fylder dem ud med øjenskygge og streg

Anmeld

27. maj 2011

mn

mine voksede temlig hurtigt ud, da jeg fik dem revet af. godt nok ikke så lange men de var der da efter kort tid. så tror du skal satse på de kommer lidt frem og så tegne dem lidt op.

Anmeld

27. maj 2011

L.J.L

Beeen there anyone???

Åh nej! Åh haha undskyld men jeg måtte altså lige grine en smule da jeg læste dit indlæg

Men nej det må ikke være sjovt!! Kan du evt. farve det op med en blyant så det ikke er så tydeligt?

Jeg kommer i tanke om min storesøster, som havde samme uheld som dig en gang for mange år siden, jeg ved ikke lige hvordan hun bar sig ad med det, med hun mistede også det ene øjenbryn, og hun klippede håret af en af mine dukker og limede på, LOL! Det så FARLIGT ud så det vil jeg ihvertfald ikke råde dig til at gøre, haha

Håber du finder en løsning

Anmeld

27. maj 2011

Magsen

sæt sådan nogle enkelte fake øjenvippe dimser på ?? hvem siger man ikke kan bruge det til bryn  

shit mand!! billede??

Anmeld

27. maj 2011

Magsen

Lauritz skriver:

Åh nej! Åh haha undskyld men jeg måtte altså lige grine en smule da jeg læste dit indlæg

Men nej det må ikke være sjovt!! Kan du evt. farve det op med en blyant så det ikke er så tydeligt?

Jeg kommer i tanke om min storesøster, som havde samme uheld som dig en gang for mange år siden, jeg ved ikke lige hvordan hun bar sig ad med det, med hun mistede også det ene øjenbryn, og hun klippede håret af en af mine dukker og limede på, LOL! Det så FARLIGT ud så det vil jeg ihvertfald ikke råde dig til at gøre, haha

Håber du finder en løsning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.