Det skete så bar' IKKE det dér!...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2011

DK

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Amen det er da også vældig godt, men det kræver vel også lidt at man har en makeup-artist ved hånden  Hvilket jeg i grunden har, men da brylluppet er *hemmeligt* så ved hun intet.. og det ville da virke besynderligt at jeg gik så meget op i makeuppen til min søns navnefest  når vi skal være udenfor og lege en masse lege inden vi bliver viet på stranden...

Nej det ville ej!! Du har barberet halvdelen af øjenbrynet af, og det ville IKKE være underligt at du bad hende komme 30 min før festens start og lige hjælpe dig med at rette det lidt! Det ville du da alligevel gøre selv om i ikke skulle giftes, ville du ikke?

Ring til hende og fortæl hende det hele, på nær bryllupsdelen, og hør om hun ikke vil komme på dagen og lige fikse det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

Hasselnødden

Lauritz skriver:

Åh nej! Åh haha undskyld men jeg måtte altså lige grine en smule da jeg læste dit indlæg

Men nej det må ikke være sjovt!! Kan du evt. farve det op med en blyant så det ikke er så tydeligt?

Jeg kommer i tanke om min storesøster, som havde samme uheld som dig en gang for mange år siden, jeg ved ikke lige hvordan hun bar sig ad med det, med hun mistede også det ene øjenbryn, og hun klippede håret af en af mine dukker og limede på, LOL! Det så FARLIGT ud så det vil jeg ihvertfald ikke råde dig til at gøre, haha

Håber du finder en løsning

Pudsigt, overvejede i et meget kort nanosekund at gå i Tiger-butikken og købe det fastelavnsskæg de har hængende, sådan noget overskægsagtigt-noget... men det var nok bare desperationen i fuldt flor, der er jo i grunden ikke så meget at gøre ved det... jeg må bare vente og se, makeup skal jeg jo alligevel have på og det så også ok ud, men jeg bliver jo bestemt noget obs på det manglende øjenbryn på dagen.. tænker også jeg vil benytte mig af en brun streg, det stod fint til kuløren

Anmeld

27. maj 2011

Dinna88

Amen det er da også vældig godt, men det kræver vel også lidt at man har en makeup-artist ved hånden  Hvilket jeg i grunden har, men da brylluppet er *hemmeligt* så ved hun intet.. og det ville da virke besynderligt at jeg gik så meget op i makeuppen til min søns navnefest  når vi skal være udenfor og lege en masse lege inden vi bliver viet på stranden...

Afsted til matas efter kohl og øjenskygge!!

Anmeld

27. maj 2011

Melbek

lol.. måtte lige grine lidt og så gik sandheden op for mig - det kunne ligeså godt være mig til mit bryllup om 2½ måned ...føler så meget med dig, selvom det er lidt sjovt Har hverken råd eller fif til sådan noget, men håber du finder ud af en pæn løsning! og tillykke med det hemmelige bryllup

Anmeld

27. maj 2011

Hasselnødden

Maggieh skriver:

sæt sådan nogle enkelte fake øjenvippe dimser på ?? hvem siger man ikke kan bruge det til bryn  

shit mand!! billede??

He he.. tja.. måske nogen herinde har prøvet at forsøge med det  Jeg tror bare det går (mere) galt hvis jeg gør et forsøg  Jeg er jo åbenbart ikke helt så spids på et badeværelse

Anmeld

27. maj 2011

Hasselnødden

Mi skriver:

OMG

Jeg tror ikke at det kan nå at vokse ordentlig ud, men lidt skal da nok komme. Men ring straks til en frisør eller kosmetolog og hør ad om de kan "male" dig op så det ser ordentlig ud igen.

Det her bliver alletiders historie som i vil grine ad MANGE gange

Pyh ja det er jeg næsten ikke i tvivl om... den skal nok gøre nytte til gemalens tale til mig på min 40 års fødselsdag  ja hvis ikke samtlige fødselsdage op til også

Anmeld

27. maj 2011

o1Mutte

Jeg ville trimme det, og det havde jeg gjort så resultatet startede rigtig pænt, så ville jeg tage det under brynlinjen og tog mm-måleren af, en lille tut man kan tage på og af.. det glemte jeg så i et kort sekund og svush .. der stod jeg med et halvt bryn

Det er uhyre komisk et sted, men så alligevel ikke...

Har taget et billede, men ikke lagt det over på computeren. Sikke et minde....

Tror nu godt det kan nå at gro lidt ud Den var værrer hvis det var blevet plukket

(Kunne nu godt tænke mig at se det billede )

Anmeld

27. maj 2011

Hasselnødden

Dubai skriver:

Fandt ogsaa lige dette link, maaske det kunne vaere en loesning? Det er vist lidt ala samme system som det min veninde bruger (dog ikke helt det samme).

http://www.hotmakeup-onlineshop.dk/product.asp?product=11

Hold op hvor smart! Jeg er tydeligvis ikke den eneste der har stået i denne situation  

Anmeld

27. maj 2011

Hasselnødden

DK skriver:

Nej det ville ej!! Du har barberet halvdelen af øjenbrynet af, og det ville IKKE være underligt at du bad hende komme 30 min før festens start og lige hjælpe dig med at rette det lidt! Det ville du da alligevel gøre selv om i ikke skulle giftes, ville du ikke?

Ring til hende og fortæl hende det hele, på nær bryllupsdelen, og hør om hun ikke vil komme på dagen og lige fikse det!

He he nej det ville jeg faktisk ikke  Jeg går ikke så højt op i makeup, men lige dette så tæt på brylluppet, så tænker jeg bryllupsbilleder... men er sikker på det nok skal gå fint... kan mærke det komiske boble i min mave - og tanken om min mand der kommer hjem om lidt og skal se sin fikse kommende hustru 

Anmeld

27. maj 2011

Hasselnødden

Dinna88 skriver:

Afsted til matas efter kohl og øjenskygge!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.