Det skete så bar' IKKE det dér!...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2011

Mi

OMG

Jeg tror ikke at det kan nå at vokse ordentlig ud, men lidt skal da nok komme. Men ring straks til en frisør eller kosmetolog og hør ad om de kan "male" dig op så det ser ordentlig ud igen.

Det her bliver alletiders historie som i vil grine ad MANGE gange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

Hulubulu86

Jeg ved man kan faa saadan et produkt til oejenbrynene der er med en form for haar i, har set det brugt og det ser 100%naturligt ud. Skal lige proeve at se om jeg ikke kan fange min veninde og faa navnet paa det.

Anmeld

27. maj 2011

Hulubulu86

Fandt ogsaa lige dette link, maaske det kunne vaere en loesning? Det er vist lidt ala samme system som det min veninde bruger (dog ikke helt det samme).

http://www.hotmakeup-onlineshop.dk/product.asp?product=11

Anmeld

27. maj 2011

Lisbeth1985

NEJ NEJ NEJ!!

Sådan noget må bare ikke ske op til ens bryllup

Jeg håber, at det gro ud med lynets hast

Anmeld

27. maj 2011

Hasselnødden

Ejj shit   altså barberede du det af, eller blev det plukket ??

(billede ?? )

Jeg ville trimme det, og det havde jeg gjort så resultatet startede rigtig pænt, så ville jeg tage det under brynlinjen og tog mm-måleren af, en lille tut man kan tage på og af.. det glemte jeg så i et kort sekund og svush .. der stod jeg med et halvt bryn

Det er uhyre komisk et sted, men så alligevel ikke...

Har taget et billede, men ikke lagt det over på computeren. Sikke et minde....

Anmeld

27. maj 2011

Hasselnødden

sarahb skriver:

EIIIII fuck!! omg!
Aner ikke hvad du kan gøre, andet end jeg håber du har abe bryn der vokser sindsygt!
Håber virkelig det når at komme ud.

Det er nok en sjælden gang at jeg krydser fingre for netop lige dét... det er jo kroppens affaldsstoffer, så gad vide om det hjælper at spise junkfood de næste dage.. det er torsdag i næste uge..

Anmeld

27. maj 2011

Hasselnødden

mortilfreja skriver:

Åh nej  kan godt forstå din frustration.. Håber makeup kan gøre det..

Kram

Årh tak.. håber gemalen finder mig uhyre attraktiv med det halve bryn også

Anmeld

27. maj 2011

Hasselnødden

Dinna88 skriver:

rolig, rolig, rolig. Når nu det kun er noget af øjenbrynet, så burde en make-up artist kunne fikse det. Jeg kender en der har SÅ "lidt" øjenbryn, at der næsten intet er - og hendes ser faktisk forholdsvis naturlige ud, fordi hun fylder dem ud med øjenskygge og streg

Amen det er da også vældig godt, men det kræver vel også lidt at man har en makeup-artist ved hånden  Hvilket jeg i grunden har, men da brylluppet er *hemmeligt* så ved hun intet.. og det ville da virke besynderligt at jeg gik så meget op i makeuppen til min søns navnefest  når vi skal være udenfor og lege en masse lege inden vi bliver viet på stranden...

Anmeld

27. maj 2011

Levi&LilysMor

OMG!!!! Det er ikke det heldigste nej

Men desværre kan det hele ikke nå at vokse så hurtigt ud.. Enten får man en dygtig en til at tegne dem op og ellers tror jeg måske også man kan købe nogle kunstige som kan puttes på, ( Bare en ide ) tror da det nok findes et sted...

Anmeld

27. maj 2011

Hasselnødden

metteswn skriver:

mine voksede temlig hurtigt ud, da jeg fik dem revet af. godt nok ikke så lange men de var der da efter kort tid. så tror du skal satse på de kommer lidt frem og så tegne dem lidt op.

Kæft hvor er det da en åndssvag hændelse, men håber også lidt på at det når at vokse bare lidt mere de næste dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.