Far & børn???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2011

smølfine

LykkeligMoar skriver:

Hej dejlige damer  Eller mænd hvis i læser med.

Mit spørgsmål til jer er: helt ærligt, i må gerne svare anonymt os.

Hvordan er forholdet mellem far og barn/børn hjemme hos jer?

Altså er far meget engageret hvor meget, hvordan osv. og jer der måske oplever at far ikke er SÅ meget med og int. i børnene som i ville ønske, er det noget i kan mærke på børnene?

Håber i vil dele

Nu bor jeg ikke sammen med børnenes far, men deres bonus far som jeg venter barn med, er en meget stor omsorgsperson for begge børnene, der er altid tid til dem, han er lige så meget inde over som jeg er, og børnene kommer lige så gerne til ham. Han viser med al tydelig at han holder rigtig meget af børnene og glæder mig til at gøre ham til far om to måneder, ved han vil blive den bedste far, barnet kan få.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

Lunae

LykkeligMoar skriver:

Hej dejlige damer  Eller mænd hvis i læser med.

Mit spørgsmål til jer er: helt ærligt, i må gerne svare anonymt os.

Hvordan er forholdet mellem far og barn/børn hjemme hos jer?

Altså er far meget engageret hvor meget, hvordan osv. og jer der måske oplever at far ikke er SÅ meget med og int. i børnene som i ville ønske, er det noget i kan mærke på børnene?

Håber i vil dele

Herhjemme er far super engageret og har været det fra day one! Han putter, skifter, bader, mader og alt andet, på ligefod med mig! Vores datter er helt sikkert fars pige - de elsker hinanden rigtig højt!

Det skal nok lige nævnes, at farmand pt også er par barsel og har taget et halvt år

Anmeld

27. maj 2011

Lou87

Min kæreste, som er vores datters far, han er vidunderlig her!

Vi havde kun kendt hinanden få mdr inden vi synes vi sku blive gravide og vi glædede os begge to vildt.. !
Både under gravideten og efter har han bare været der 100%.
Han tog ekstra barsel for at være mere hjemme sammen med os og blev så desværre også fyret, så han har været ekstra ekstra hjemme. Det har bare været så hyggeligt
Da han havde arbejde hjalp han stadig lige så meget som da han ikk havde synes jeg.. Altså med det huslige og hende..
For når han kom hjem fra arbejde så sku han snakke med hende med det samme og lege lige så snart han havde været i bad.
Og efter der gik han igang med maden, han er den der laver mest mad her, men så tager jeg bare en anden tjans.. Det jo li det med og dele tingene op og gøre det man sys bedst om.. Og det synes jeg vi gør her Han kan også sagtens tage hende en dag jeg skal ud med en veninde og hygge eller lign.
Og noget af det sødeste jeg synes han gør, det er han har ligget største delen af tiden i den side af sengen hvor hendes seng står ved siden af..  Ikk fordi jeg ikke vil.. Men fordi som han siger, så vågner han så nemt og kan lige så godt lade mig sove nu han vågner alligevel Han er så sød

Nå men - nu må jeg hellere cutte her.. Hehe..
Men ja jeg er godt tilfreds med ham som både kæreste og far

Anmeld

27. maj 2011

B&J

´Farmand her hjemme er meget ind i vores søn liv lige fra dag et..

han skifter ble på ham vi skifter til at give ham tøj på og i bad og lave mad til ham og han henter ham stort set næsten altid og vi skiftes til at give ham mad også så far er rigtigt meget med her hjemme og det er jeg utrolig glad for og han er lige så morglad som han er farglad

ja det er far og mor og daniel

Anmeld

27. maj 2011

Fam. Madsen

Brams skriver:

Lærke har verdens bedste far

Vi deles lige om alt ting mht. Lærke og har gjort det siden hun blev født. Det har gjort at Lærke og farmand har et meget meget tæt forhold i dag og det er bare så super fedt.

det kunne være mig der havde skreven det der skulle bare stå Marcus istedet for Lærke  

Anmeld

27. maj 2011

Brams

Fam. Madsen skriver:

det kunne være mig der havde skreven det der skulle bare stå Marcus istedet for Lærke  

Anmeld

27. maj 2011

Miss T

Her er far 200% engageret. Vi har to piger på under 2½ år. Han står op med dem, giver dem mad, hygger med dem og kører dem i vuggestue. Han leger med dem, kysser dem. Jeg kunne ikke på nogen måde ønske mig en bedre far til mine børn. Så jeg er en af de heldige.

Anmeld

27. maj 2011

lukasmor

Brams skriver:

Lærke har verdens bedste far

Vi deles lige om alt ting mht. Lærke og har gjort det siden hun blev født. Det har gjort at Lærke og farmand har et meget meget tæt forhold i dag og det er bare så super fedt.

Nøjagtig det samme her

Anmeld

27. maj 2011

JustAnotherName

Vi er lige meget forældre herhjemme, far OG mor!

Jeg er dog oftest alene om dem, da han arbejder døgnvagter.
Men når vi alle er hjemme, så er vi en familie, og begge to engagerede forældre! ....Der er selvfølgelig nogle ting omkring dem, som interesserer mig mere end ham, og som jeg varetager mest. Men det er mest ting jeg selv vælger, og ikke fordi jeg føler mig det pålagt.

Så jeg har bestemt ingen klager, og børnene heller ikke, på dén konto

Anmeld

27. maj 2011

Brams

Lukasmor skriver:

Nøjagtig det samme her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.