Far & børn???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2011

klmf

Herhjemme har vi den bedste far ever Fra dag 1 har han været topengageret og taget sin del. Han NYDER at være far og ser det som en helt naturlig ting at han er lige så meget 'på' som mor. Jeg arbejder aften, nat og weekend så han er ligesom også nødt til at kunne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

foto på lærred

her er far 100 procent lige så engageret som mor.

Anmeld

27. maj 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Min mand er meget engageret i børnene.... Han er rigtig god til at ligge sig ned på gulvet og lege med Frederikke, give hende svingture osv. Og hvad angår Mathilde, er han også rigtig god - han hopper ofte på trampolinen sammen med hende, spiller bold, laver lektier med hende, leger købmand osv osv.

Synes ikke han kan engagere sig mere end han gør i forvejen, hvilket han også får ros for!

Anmeld

27. maj 2011

Sofia

Min kæreste er super engageeret i vores dreng - ligeså engageret som jeg er. Han skifter ligeså mange bleer osv, og leger med ham og bruger ligeså meget tid med ham. Det er SKØNT!

Anmeld

27. maj 2011

Nalle

Herhjemme er vores børn, far børn Hehe, forstået på den måde, at det er ham der henter og bringer pga min ryg, det ham der løfter på dem osv.

Så ja, de er meget far glade, men selvføgelig kan jeg også bruges, men de ved, den store gør ihvertfald at jeg ikke kan bærer rundt på hende, men hvis hun har brug for det, så sætter jeg mig ned siden af hende og giver hende et knus osv

Men er så stolt og glad for min kæreste er så fortstående overfor at jeg har en dårlig ryg, og hjælper mig så meget med det hele som han gør

Anmeld

27. maj 2011

Lady Marion <3

Her er farmand fuldstændig på lige fod med mig , dog er det ham der bader ham om aftenen da han ikke syntes han har så mange timer med ham i løbet af hverdagene   Han er den moderne far der tager ansvar

Anmeld

27. maj 2011

Bom

Her er far faktisk nogengange bedre end mor..  Han er altid sammen med Matilde når han kommer hjem, for så skal de ud og fodre dyr, og så kan jeg lave mad og andet husligt imens, og fordelingen af badning og tøj skift er ihvertfald 50/50, og så er det altid far der hjælper hende med maden, da han ikke har nået imod og få kold mad..

Så her er far bare supermand...

Anmeld

27. maj 2011

Rosa

Min mand er meget engageret i vores søn, både i det praktiske, men også det følelsesmæssige. Han går måske ikke så meget op i teoretiske overvejelser om børneopdragelse, men han er enormt indlevende når det kommer til vores søns udvikling, humør, børnesygdomme osv. og der er ikke noget han ikke ville kunne svare på om vores søn ligeså godt som jeg. Han var den primære omsorgsgiver de første 2 uger, selvom jeg ammede, da jeg var meget afkræftet efter operationer i forbindelse med fødslen, og det har givet ham en fantastisk god kontakt fra starten. Desuden arbejder han hjemmefra så han så sin søn meget mere end de fleste fædre under barslen. Han er desuden den der står op med ham om morgenen, han hygger og spiser morgenmad, klæder på og følger ham i vuggestue. 

Her er far bogstaveligt talt ligeså god som mor, selvom han kan være både mor- og farsyg i perioder på skift. 

Rosa

Anmeld

27. maj 2011

Corn

Min mand står for maden og indkøb her i huset... Ellers står jeg for resten, da han arbejder meget, og derfor ikke så meget hjemme. Han har flere jobs og en tidskrævende hobby (som til tider også giver penge i kassen) både i ind- og udland.

MEn når han er hjemme er han FAR. Han leger, tumler og er på, og så har jeg mere en praktisk status, for jeg er MOR på både godt og ondt, al den tid han ikke er hjemme.

Vi grinede faktisk af det en dag, for han legede med drengene, og først kom en op til mig - skulle skiftes, tilbage til far, så kom næste-skulle tørres, så kom første tilbage, skulle puttes, så kom den store og skulle have plaster... Alt det praktiske klarede jeg, så farmand kunne forblive i "deres lille verden"

Anmeld

27. maj 2011

liwsmor

LykkeligMoar skriver:

Hej dejlige damer  Eller mænd hvis i læser med.

Mit spørgsmål til jer er: helt ærligt, i må gerne svare anonymt os.

Hvordan er forholdet mellem far og barn/børn hjemme hos jer?

Altså er far meget engageret hvor meget, hvordan osv. og jer der måske oplever at far ikke er SÅ meget med og int. i børnene som i ville ønske, er det noget i kan mærke på børnene?

Håber i vil dele

jeg ville sige her hjemme. er faren med til vores datter i weekenderne for der arbejder han ikke. men han ligger ikke nede på gulvet alt skal forgå oppe eller så må hun kravle over til ham .. jeg er skuffe over det men kan ikke gør noget da end spørge ham og han siger han er træt efter arbejde.. hvad vi andre så ikke .. jeg kan mærke det ved at vores datter ville være hos mig hele tiden , når hun er ked og skal lege..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.