Far & børn???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.510 visninger
41 svar
0 synes godt om
27. maj 2011

MorTil2<3

Hej dejlige damer  Eller mænd hvis i læser med.

Mit spørgsmål til jer er: helt ærligt, i må gerne svare anonymt os.

Hvordan er forholdet mellem far og barn/børn hjemme hos jer?

Altså er far meget engageret hvor meget, hvordan osv. og jer der måske oplever at far ikke er SÅ meget med og int. i børnene som i ville ønske, er det noget i kan mærke på børnene?

Håber i vil dele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

eElak

Nu bor jeg ikke sammen med faren til knægten..

Men han har hele vejen været super engageret i vores søn.. Der er ikke noget jeg kan sætte en finger på der. Hverken før eller efter bruddet.

at vi så ikke altid er lige enige om hvordan tingene skal gøres er noget andet.. Men da det vitterligt er småting, så er det ikke noget, som får min (eller knægtens) verden til at bryde sammen.

jeg er super glad for at vi har formået at fastholde et godt samarbejde omkring vores søn - og at det er vores søns velvære som er vigtigst - selvom den ene eller anden må æde en kamel indimellem.

Men allerede da knægten var lille (og vi boede sammen) prøvede han at være med så meget han kunne.. Selvom jeg stod med det hele selv i perioder.. Men det var pga sygdom og ikke manglende lyst.

Det var kort fortalt - en fantastisk far min søn har  :-)

Anmeld

27. maj 2011

mortilflere

Bonden arbejder sindsygt meget , men har altid knus og øre i mobilen hvis de ringer , han er ikke med på andet jo han putter hvis han da er hjemme de 3 store .

Men de ved han er der hvis de virkelige behøver ham

Men jeg havde ikke fået 4 børn hvis jeg havde forventet at skulle ha hjælp fra ham LOL

Anmeld

27. maj 2011

MorTil2<3

KaLee skriver:

Men han har hele vejen været super engageret i vores søn.. Der er ikke noget jeg kan sætte en finger på der. Hverken før eller efter bruddet.

at vi så ikke altid er lige enige om hvordan tingene skal gøres er noget andet.. Men da det vitterligt er småting, så er det ikke noget, som får min (eller knægtens) verden til at bryde sammen.

jeg er super glad for at vi har formået at fastholde et godt samarbejde omkring vores søn - og at det er vores søns velvære som er vigtigst - selvom den ene eller anden må æde en kamel indimellem.

Men allerede da knægten var lille (og vi boede sammen) prøvede han at være med så meget han kunne.. Selvom jeg stod med det hele selv i perioder.. Men det var pga sygdom og ikke manglende lyst.

Det lyder dejligt

Anmeld

27. maj 2011

MorTil2<3

mortilflere skriver:

Bonden arbejder sindsygt meget , men har altid knus og øre i mobilen hvis de ringer , han er ikke med på andet jo han putter hvis han da er hjemme de 3 store .

Men de ved han er der hvis de virkelige behøver ham

Men jeg havde ikke fået 4 børn hvis jeg havde forventet at skulle ha hjælp fra ham LOL

jeg ville sku ik ku klare 4 børn selv...

Anmeld

27. maj 2011

Carina:-)

Her arbejder far meget,er tit i Kbh i forbindelse med hans arbejde.

Og da vi bor i Jylland,betyder det overnatning især fordi mange af møderne trækker ud på natten.

Men når han så er hjemme,er han har 100%.

Vi er så også enige i at det er sådan det er .Hans job indebærer 60-70 timer pr uge nogengange mere,men lønnen er så tilgengæld også så høj at det giver frihed andre steder.

Anmeld

27. maj 2011

132319

KaLee skriver:

Jeg kunne have skrevet præcis det samme om mine børns far! Han er et fantastisk menneske og min bedste ven Vi skal bare ikke være kærester

Min datter er meget morsyg men jeg håber at hun med tiden kan få et lige så tæt forhold til sin far, som min søn har

Anmeld

27. maj 2011

butterflyPhoto

Her er far rigtig meget med i det hele. Han læser cand. på handelshøjskolen og har et studiejob som han 80% af tiden kan klare hjemmefra. 

Jeg står selvfølgelig for amningen  men alt andet deler vi næste 50-50 ( måske 60-40 men alligevel ) Sådan har det været helt fra start og Laura er 4 mdr.

Dog er putning af Laura i øjeblikket kun noget mor her kan klare, da hun bliver hys hvis far forsøger. Faktisk er min kæreste rigtig ked af at hun ikke vil puttes af ham.

Her hen over sommeren, skal han på noget job/uddannelses-noget i udlandet - først 8 dage i starten af Juni og så 14 dage i midten af Juli, så der står jeg jo så med det hele selv. Tror det blir hårdt, men ikke noget vi ikke kan klare, Laura og jeg 

/Christina   - ButterflyPhoto.dk

Anmeld

27. maj 2011

Brams

Lærke har verdens bedste far

Vi deles lige om alt ting mht. Lærke og har gjort det siden hun blev født. Det har gjort at Lærke og farmand har et meget meget tæt forhold i dag og det er bare så super fedt.

Anmeld

27. maj 2011

Tin

Profilbillede for Tin

Er og så gift til faren til mine 5 børn......tilgengæld er han ikke meget hjemme, da han arbejder en del. Jeg er tildels hjemmegående og han skal jo så trække det økonomiske slæb.

Min mand fungerer bare bedst når han har travlt og arbejder. Han bliver rastløs når han er herhjemme.

derudover lider han af en ret alvorlig søvnsygdom, og det har gjort at han ikke må/kan være alene med børnene, ihvertfald ikke mens de har været helt må, nu kan det gå, hvis en af de større børn er hjemme.

Han har dog et tæt og kærligt forhold til alle børnene. Han er et stort legebarn, bygger huler, ordner cykler, bygger med lego osv og på den måde har han trods den manglene tid, opnået at få et nært forhold til dem, men deres forhold til mig er anderledes....det er nemlig oftest mig de spørger, når det drejer sig om praktiske ting, penge, legeaftaler, kørsel, puste på sår osv, hvor de hellere vil lege med farmand.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.