Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
sarahb skriver: ja helt vildt. det var den eneste jeg kiggede på for det skulle bare være den.. i loooove it..God jagt
ja helt vildt. det var den eneste jeg kiggede på for det skulle bare være den.. i loooove it..God jagt
Tak. Jeg kan rigtig godt lide den er lidt luxus, og den er alligevel ikke kæmpe stor. Hvordan er den at klappe sammen? Din var en kombi?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Tak. Jeg kan rigtig godt lide den er lidt luxus, og den er alligevel ikke kæmpe stor. Hvordan er den at klappe sammen? Din var en kombi?
sarahb skriver: den er super nem, 2 små kroge og så en bøjle der skubbes og så er den klappet sammen. Jo min er en kombi
den er super nem, 2 små kroge og så en bøjle der skubbes og så er den klappet sammen. Jo min er en kombi
Nice! Må ud at se den. Har faktisk kigget lidt i dag, men kunne ikke finde den i de to butikker jeg var. (gik og gemte mig for sælgerne, for er slet ikke parat endnu)
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Nice! Må ud at se den. Har faktisk kigget lidt i dag, men kunne ikke finde den i de to butikker jeg var. (gik og gemte mig for sælgerne, for er slet ikke parat endnu)
sarahb skriver: hvor er du sød.. haha... Jeg håber i hvert tilfælde du finder den óg at du synes den er så fed som jeg
hvor er du sød.. haha... Jeg håber i hvert tilfælde du finder den óg at du synes den er så fed som jeg
Det tror jeg at jeg synes, skal bare lige vende det med manden. Der er så mange hensyn at tage. Plads, bil, byen...
Tak
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Det tror jeg at jeg synes, skal bare lige vende det med manden. Der er så mange hensyn at tage. Plads, bil, byen... Tak
sarahb skriver: ja det er rigtigt. Jeg kom til at købe den uden min mand var derUPS
ja det er rigtigt. Jeg kom til at købe den uden min mand var derUPS
Hehe, håber han er blevet glad for den så
Stjernestøv skriver: Er jeg den eneste der er smask forelsket i "juno" sengen? Elsker både den gamle udgave, og Sebras nye udgave
Er jeg den eneste der er smask forelsket i "juno" sengen? Elsker både den gamle udgave, og Sebras nye udgave
Den er så smuk den seng..har en til min den yngste...jeg gav 100kr for den...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128