Juno seng :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2011

Laulund87

Jeg ville ønske vi havde købt den fra start!

Men jeg har fået overtalt manden til at vi køber den når Maria skal i juniorseng Så skal vi bare lige finde pengene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

JessiMus skriver:

jeg er os vild med dem i den lyse model, men jeg tænker 1 gange ude og så er den møj beskidt..

hehe eller vi har os en hund.. arrh den holder bare ikke.. Plus ved ikke om vi vil vide hvad det bliver.. så den kan få ikke få en rød barnevogn hvis det er en dreng

Jo en dreng kan da sagtens have en rød vogn? Det synes jeg ihvertfald godt. 

Anmeld

27. maj 2011

CamillaValby

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det er så skønt med senge der går i arv. Mandens stedmor smed fandeme - ja undskyld mig - hans tremmeseng ud  Ved at manden er bitter og ville have elsket at have den. Han blev ikke spurgt...

Ej det mener du bare ikke
De kunne i det mindste have spurgt ham, også kunne han have sagt nej hvis han ikke ønskede den/det. Ihh jeg hader sådan noget.

Ja jeg elsker simpelhen når tingene går i arv, så er der noget historie over det. Jeg får også en vugge af min mor som hun selv og alle os børn har ligget i i looooove it

Anmeld

27. maj 2011

CamillaValby

Ja. Jeg er SÅ vild med denne:

http://www.ubabub.com/products/pod/pod.html 

Men kommer nok ikke i nærheden af den 

Den er da for vildt fed den der. Når/hvis du finder ud af noget ang. pris osv. må du meget gerne huske mig

Anmeld

27. maj 2011

CamillaValby skriver:

Ej det mener du bare ikke
De kunne i det mindste have spurgt ham, også kunne han have sagt nej hvis han ikke ønskede den/det. Ihh jeg hader sådan noget.

Ja jeg elsker simpelhen når tingene går i arv, så er der noget historie over det. Jeg får også en vugge af min mor som hun selv og alle os børn har ligget i i looooove it

Hvor herligt. Ja vil kunne have lånt min Svigerindes som hun og min nevø har ligget i, men nu venter de jo selv bebs. Der er meget få ting som er gået i arv. Det er vores familier bare ikke gode til. Men det har VI tænkt os at lave om på 

Anmeld

27. maj 2011

CamillaValby skriver:

Den er da for vildt fed den der. Når/hvis du finder ud af noget ang. pris osv. må du meget gerne huske mig

Skal jeg gøre. Lige nu kan man ikke få den herhjemme 

Anmeld

27. maj 2011

6800

Det er så skønt med senge der går i arv. Mandens stedmor smed fandeme - ja undskyld mig - hans tremmeseng ud  Ved at manden er bitter og ville have elsket at have den. Han blev ikke spurgt...

Det samme her, min svigerfar købte en til det første barnebarn i familien, og da det så blev vores tur og vi spurgte min svigermor hvor den stod, havde hun fadme solgt den for 500 kr, da hun ikke troede vi ville have den....og det er lige den seng, jeg altid har drømt om...og for 500 kr, dem der har købt dem har satme gjort en god handel

Anmeld

27. maj 2011

6800 skriver:

Det samme her, min svigerfar købte en til det første barnebarn i familien, og da det så blev vores tur og vi spurgte min svigermor hvor den stod, havde hun fadme solgt den for 500 kr, da hun ikke troede vi ville have den....og det er lige den seng, jeg altid har drømt om...og for 500 kr, dem der har købt dem har satme gjort en god handel

ARGH hvordan pokker kan de tillade sig ikke at spørge først??? 

Anmeld

27. maj 2011

Carl-Emil's mor

Stjernestøv skriver:

Er jeg den eneste der er smask forelsket i "juno" sengen? Elsker både den gamle udgave, og Sebras nye udgave

Kan slet ikke forestille mig en anden seng end den  

Jeg bestemte at den også skulle bruges til baby så vi er ved at få lavet en "forhøjet"bund ligesom man kan have i andre tremmesenge

Anmeld

27. maj 2011

6800

ARGH hvordan pokker kan de tillade sig ikke at spørge først??? 

blev godt nok også sur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.