Juno seng :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2011

sarahb

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

De er også fine. Jeg kan godt lide de lyse modeller, men ved ikke om det er dumt. Især med det Danske vejr og en vinterbaby 

jeg har vinter babyer og har den lyse emmaljunga, og der er ikke noget med den overhoved. Vores står super flot endnu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

6800 skriver:

blev godt nok også sur

Det blev min mand også, og jeg blev virkelig ærgerlig over det. De var ikke engang fordi de ikke havde plads til den. De bor to mennesker på en 2 længet gård med masser af loftsplads 

Anmeld

27. maj 2011

sarahb skriver:

jeg har vinter babyer og har den lyse emmaljunga, og der er ikke noget med den overhoved. Vores står super flot endnu.

Ok, det lyder godt. Er det den som er lidt skind/læder agtig??

Anmeld

27. maj 2011

sarahb skriver:

Anmeld

27. maj 2011

sarahb

yes det er den der hedder leatherette. Så fed og lige til at tørre af

Anmeld

27. maj 2011

Bom

Jeg ville også super gerne ha sådan en til lille pigen, men det vil min pengepung ikke..  

Anmeld

27. maj 2011

sarahb skriver:

yes det er den der hedder leatherette. Så fed og lige til at tørre af

Ja det er den jeg har kigget lidt på. Synes den er ret fin og tidsløs. Hvordan er kalechen på den? Flere jeg kender har ævlet om, at vi skal købe en med fast/hård kaleche... Og aner ik helt hvad der er hvad. 

Anmeld

27. maj 2011

sarahb

Ja det er den jeg har kigget lidt på. Synes den er ret fin og tidsløs. Hvordan er kalechen på den? Flere jeg kender har ævlet om, at vi skal købe en med fast/hård kaleche... Og aner ik helt hvad der er hvad. 

øhhhh.. det ved jeg ikk. Måske sådan en man klikker i siden som de gammeldags barnevogne eller odders. Altså vores kaleche står stadig og ryger ikke ned osv. Den er stadig oprejst og som ny. Den er brugt til 2 børn ind til videre. Vi har kombien

Anmeld

27. maj 2011

sarahb skriver:

øhhhh.. det ved jeg ikk. Måske sådan en man klikker i siden som de gammeldags barnevogne eller odders. Altså vores kaleche står stadig og ryger ikke ned osv. Den er stadig oprejst og som ny. Den er brugt til 2 børn ind til videre. Vi har kombien

Ok. Tak for svar. Tror jeg må ud at kigge på den når tid er, sammen med manden. Det er jo en jungle at finde rundt i 

Anmeld

27. maj 2011

sarahb

Ok. Tak for svar. Tror jeg må ud at kigge på den når tid er, sammen med manden. Det er jo en jungle at finde rundt i 

ja helt vildt. det var den eneste jeg kiggede på for det skulle bare være den.. i loooove it..

God jagt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.