Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er jeg den eneste der er smask forelsket i "juno" sengen? Elsker både den gamle udgave, og Sebras nye udgave
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stjernestøv skriver: Er jeg den eneste der er smask forelsket i "juno" sengen? Elsker både den gamle udgave, og Sebras nye udgave
Nej jeg er også ret vild med den Synes det er en af de smukkeste tremmesenge på markedet.
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Nej jeg er også ret vild med den Synes det er en af de smukkeste tremmesenge på markedet.
Ja lige præcis!!
Når jeg engang får en babybasse, så skal den sove i sådan en :-)
tro nok at jeg er den eneste som synes at den er bare super grim
A. skriver: tro nok at jeg er den eneste som synes at den er bare super grim
Hehe, det da ikke noget at være flov over Hvilken en kan du lide?
Synes de har den i så mange flotte farver. Er dog ikke sikker på det lige er den vi ender med når bebs kommer. Skal lige ud at kigge på markedet og priserne. Men vil gerne have en vi kan beholde og give videre i familien.
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Hehe, det da ikke noget at være flov over Hvilken en kan du lide?
jeg er mere til de alm tremmesenge hehe kan ikke forstår hvad er så specielt i en juno seng
A. skriver: jeg er mere til de alm tremmesenge hehe kan ikke forstår hvad er så specielt i en juno seng
Det vel blot en smagssag Jeg kan lide de afrundede former frem for de firkantede. Men en helt alm. tremmeseng kan også være flot.
Jeg syntes de er voldsomt store .. Fylder, fylder, fylder!
Nu bor jeg også i lejlighed, så nok derfor jeg syntes sådan en seng ville ta' enormt meget plads.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128