Hvor er folks forståelse for andre mennesker blevet af?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

Thalia

dorthemus skriver:

Nej de er alle vegne, desværre...i starten fik jeg nogle gevaldige hak over tuden herinde. Jeg var den første der søgte viden om brugen af donor og i guder hvor var der nogle hårde tilbagemeldinger  DEt betyder, at jeg er meget bevidst om ikke at krænge sjælen ud på mig selv i diverse tråde, selvom jeg stadig er åben...vil folk vide mere må de skrive en mail.

Jeg synes selv jeg er omhyggelig med at skrive sobert og med forståelse, men den smutter da også for mig og det blir jeg også utroligt ked af.

Det forstår jeg egentlig godt - altså at du/man bliver mere påpasselig med hvad det er for dele af ens privatliv man deler med folk herinde.

Jeg har tidligere været aktiv på andre fora hvor er er lidt anderledes bedre plads til forskelligheder, og det har nok bidraget til at jeg er blevet overrasket over tonen herinde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

twinny

det rør mig egentlig ikk... Folk har hver deres mening og det skal man have lov til.. Jeg hopper bare hen over de debatter, jeg synes er helt hen i vejret....  vi kan ikke være ens og have sammen meninger om alting og det er da også fint.

Anmeld

26. maj 2011

Lisbeth1985

Baby-støv skriver:

det rør mig egentlig ikk... Folk har hver deres mening og det skal man have lov til.. Jeg hopper bare hen over de debatter, jeg synes er helt hen i vejret....  vi kan ikke være ens og have sammen meninger om alting og det er da også fint.

Selvfølgelig skal der være plads til, at vi har hver vores mening Men derfor kan man godt holde en sober tone..

Anmeld

26. maj 2011

twinny

Lisbeth1985 skriver:

Selvfølgelig skal der være plads til, at vi har hver vores mening Men derfor kan man godt holde en sober tone..

det er sandt... Men jeg vælger bare at hoppe stille og roligt hen over..  

Anmeld

26. maj 2011

Mira0911

Baby-støv skriver:

Lige mine ord... 

Anmeld

26. maj 2011

qp

Thalia skriver:

Jeg synes egentlig ikke at det er de forskellige emner der er problemet herinde, men derimod den måde folk går ind i debatterne på.

Vel er det følsomme emner der diskuteres, men lidt for ofte synes jeg at man ser folk gå ind i en diskussion og være så drevet af sine egne følelser at de er ude af stand til at forholde sig konstruktivt til debatten. Det resulterer typisk i at en masse ting læses ind indlæg selvom det vitterligt ikke står der, og så ender det hele ligesom i en gang mudderkastning.

Måske man ind imellem skal minde sig selv om at det her er et debatforum, og at man ikke skal tage alting personligt. Ligesom man skal huske på at rigtig meget går tabt når vi kun har med det skrevne ord at gøre, og at ting nemt kan se hårdere ud på skrift end det er ment.

Jeg er SÅ enig!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.